Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - Caravans (cz.1) | Akt 3 | Codename Panzers - Zimna Wojna poradnik Codename: Panzers - Zimna Wojna

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Opis ukończenia misji

Informacje wstępne: Pierwsza misja trzeciego aktu gry nie zaskoczy Cię niczym szczególnym. Już na starcie otrzymasz kilka czołgów, które powinny Ci wystarczyć praktycznie do samego finału. W końcówce misji pojawi się co prawda konieczność sprostania limitowi upływu czasu, ale zostanie on ustanowiony na takim poziomie, że z wykonaniem powierzonych zadań nie trzeba się będzie śpieszyć.

Dodatkowe uwagi: Ochranianą postacią tym razem jest sierżant Belyakov. Utrzymanie go przy życiu powinno być bardzo proste, przy założeniu, że nie będziesz wysyłał swoich żołnierzy na samobójcze misje. Nie będzie to na szczęście konieczne, bo praktycznie wszystkich wrogów będzie można zlikwidować z wykorzystaniem wyłącznie czołgów i transporterów opancerzonych. Nie przejmuj się tym, że nie będziesz mógł wybrać oddziałów na misję, bo oddany Ci zostanie pokaźnych rozmiarów grupka. Ponadto już w trakcie rozgrywania misji pojawi się możliwość zrekrutowania nowych jednostek z wykorzystaniem zdobytych koszar.

Zabawę rozpoczynasz w lewym dolnym rogu planszy (1 na mapie). Wyjątkowo proponuję poświęcić nieco więcej czasu na podzielenie swoich oddziałów na mniejsze grupy. Trzon Twojej armii powinny stanowić czołgi wspierane przez transportery opancerzone. Do oddzielnych grup warto natomiast przydzielić zwykłych żołnierzy, medyków oraz oddział moździerzowy. Korzystając z okazji przejmij teraz znajdujący się nieopodal miejsca startu punkt naprawy maszyn [#133] (1 na mapie ). Nie będzie on pilnowany, a ponadto zdobyte punkty prestiżu będzie można przeznaczyć na upgrade'y. Upewnij się przede wszystkim czy Twoje transportery opancerzone są zdolne do naprawiania czołgów. Jeśli nie - zakup odpowiednie komponenty.

[#133] - Misja 1 - Caravans (cz.1) | Akt 3 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#133]

Swoje oddziały wyślij na północ, czyli w stronę niewielkiego miasteczka. Musisz się tu już liczyć z tym, że napotkasz duży opór ze strony sił wroga. W szczególności uważaj na czołgi przeciwnika, które eliminuj w pierwszej kolejności. Zauważ też, że Twoje oddziały znajdą się pod ostrzałem ze strony pobliskiego działa Howitzer [#134] (1 na mapie ). W rezultacie nie możesz pozostawać w jednym miejscu na dłużej. Zabezpiecz całe miasteczko i skieruj swoje czołgi w stronę północnej ścieżki, przy której znajdują się dwa bunkry. Wyślij następnie dowolny czołg do działa Howitzer celem jego unieszkodliwienia. Na szczęście inne okoliczne działa (1 na mapie ) nie będą wykorzystywane przez wrogów. Nie musisz też ich już teraz używać, ale warto sobie zapamiętać ich lokalizacje, bo mogą okazać się przydatne nieco później. Sam z nich nie korzystałem i Tobie również radzę skupić się na rozwiązaniu ważniejszych problemów.

[#134] - Misja 1 - Caravans (cz.1) | Akt 3 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#134]

Proponuję poświęcić teraz chwilkę na wypełnienie pierwszego celu opcjonalnego (Przejmij kontrolę nad dużym działem). Podczas eksploracji miasteczka wyświetliła się zapewne informacja o możliwości wykorzystania przez piechotę niewielkiego tunelu (2 na mapie ). Udaj się w to miejsce [#135] i wprowadź swoje oddziały do środka, a zostaną one przeniesione na wschód (2 na mapie ). Ruszaj teraz na południe i rozpraw się z przeciwnikami pilnującymi działa (2 na mapie). W szczególności uważaj na przyczajonych tu snajperów. Przejmij teraz kontrolę nad działem i pozostaw w tym miejscu swoich ludzi by zapobiec utracie tej konstrukcji.

[#135] - Misja 1 - Caravans (cz.1) | Akt 3 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#135]

W międzyczasie Twoje czołgi i transportery opancerzone powinny kierować się w stronę dużego działa (2 na mapie) okrężną drogą, wiodącą przez północno-zachodnią część planszy. Po drodze będziesz na szczęście napotykał jedynie piechotę, tak więc swoje czołgi możesz śmiało podsyłać do przodu. Nie omieszkaj przejąć mijanych po drodze koszar [#136] (3 na mapie ). Korzystając z okazji możesz zrekrutować kilka nowych jednostek, aczkolwiek po raz kolejny radzę pozostawić sobie mały zapas punktów ponieważ w końcówce pojawi się możliwość przyłączenia do armii kilku nowych czołgów. Nowo rekrutowanych żołnierzy najlepiej będzie ustawiać w pobliżu przejętego niedawno dużego działa (2 na mapie).

[#136] - Misja 1 - Caravans (cz.1) | Akt 3 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#136]

Możesz już skupić się na wykonaniu pierwszego celu głównego (Spotkaj się z Zaytsevem w laboratorium). W tym celu wyślij swoje czołgi na północ, a konkretnie w stronę wejścia do laboratorium (3 na mapie). Przed wejściem rozegra się niewielka bitwa [#137], którą powinieneś wygrać bez większych problemów. Jeśli chcesz możesz przetransportować swoją piechotę z użyciem pobliskiej konstrukcji (lewe zbocze góry), ale nie będzie to konieczne. Zamiast tego wprowadź jak najszybciej swoje oddziały do laboratorium, rozpraw się z niedobitkami i przejmij kontrolę nad małą flagą prestiżu (4 na mapie ).

[#137] - Misja 1 - Caravans (cz.1) | Akt 3 | Codename Panzers - Zimna Wojna - Codename: Panzers - Zimna Wojna - poradnik do gry

[#137]