Część 4 | Opis przejścia Chuchel Chuchel poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Czwarta część poradnika zawiera opis przejścia etapów 15-19, podczas których, między innymi, stoczysz walkę robotów.
Etap 15
Musisz przeczekać "koncert" Chuchela.
- Piętnasty etap jest ponownie bardzo prosty - musisz po prostu klikać na Chuchela, zrzucając na niego kolejne rzeczy, a po chwili akcja przeniesie się do etapu szesnastego.
Etap 16
Walka robotów.
- Teraz czeka cię walka robotów. Wskocz do zielonego pojazdu.
- Robotem poruszasz się przy pomocy klawiatury i myszki - wykorzystaj klawisze A i D do przemieszczania się na boki i klikaj na rękawice własnego robota, by wyprowadzać ciosy.
- Musisz umiejętnie zbliżać się, wyprowadzać cios i cofać się, by uniknąć kontrataku.
- Po 3-4 trafieniach robot wroga się przewróci - gdy tak się stanie, zbliż się do niego i pononwie go trag, by go wykończyć. Po krótkiej chwili trafisz do kolejnego etapu.
Etap 17
To jeden z tych etapów, które przechodzą się same.
- Podczas tego etapu nie musisz nic robić - wystarczy obserwować zachowanie Chuchela i towarzyszącego mu żółtego kościotrupa, a po chwili etap ten się zakończy.
Etap 18
Do wyboru dwie nowe czapeczki!
- Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wejdź w interakcję z obydwoma pokrętłami radia.
- Teraz zbliż się do lustra i podnieś czapkę klauna (z dzwonkami na końcach), by przenieść się na nową planszę.
- Uwaga - w tym miejscu do zdobycia jest osiągnięcie "Trzy czapki". By je zebrać, musisz wejść w interakcję ze wszystkimi obiektami dostępnymi dla danej czapki, a także nacisnąć trzy razy czerwony guzik (pamiętaj, iż po wypiciu wody, Chuchel może zsikać się na grzyby, jak i na bałwana).
Tak się kończy lizanie grzybów nieznanego pochodzenia...
- Wejdź w interakcję z grzybem, następnie z kaktusem, a na końcu z czerwonym przyciskiem na ścianie.
- Gdy to uczynisz, ubierz na głowę Chuchela zimową czapkę, by znów zmienić scenerię.
Wypchnij kulkę z pingwinem w stronę bałwana.
- Wejdź w interakcję z kulką z pingwinem, by pchnąć ją na lewą stronę.
- Spróbuj interakcji z bałwanem i zwisającym z prawej strony soplem, a następnie ponownie ubierz oryginalną "czapkę" Chuchela, by wrócić na pierwszą planszę.
Teraz trzeba napić się wody z prysznica.
- Zbliż się do prysznica znajdującego się po prawej stronie i wejdź z nim w interakcję, wybierając drugą opcję.
- Gdy Chuchel napije się wody, szybko zmień jego czapkę na tą z dzwonkami, by ponownie trafić koło kaktusa i grzyba.
Teraz podlać musisz grzybka.
- Wejdź w interakcję z grzybem, wybierając nową opcję dialogową.
- Gdy Chuchel załatwi swoją potrzebę, wróć na ekran z radiem ubierając jego oryginalne nakrycie głowy.
Po wszystkim wystarczy zebrać owoc.
- Ponownie uruchom radio, wchodząc z nim w interakcję.
- Teraz znów przywdziej czapkę z dzwonkami, by trafić do kaktusa i grzyba, które będą teraz tańczyć.
- Poczekaj kilka sekund, aż owoc spadnie na ziemię i wejdź z nim w interakcję.
- Teraz ubierz z powrotem "czapkę" Chuchela, by wrócić na pierwszy ekran. Teraz czeka cię krótka scenka, po której rozpocznie się kolejny etap.
Etap 19
Chuchelowa wersja gry Whac-A-Mole.
- Twoim celem tutaj jest po prostu wskazywać "cele do ataku" dla Chuchela, by ten mógł uderzać młotkiem. Po kilkunastu takich atakach akcja przeniesie się do nowego etapu, który opisany został w kolejnej części poradnika.