Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Chuchel - poradnik do gry

Chuchel - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Część 3 | Opis przejścia Chuchel Chuchel poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Trzecia część poradnika zawiera opis przejścia etapów 10-14, podczas których pojawią się pierwsze trudniejsze łamigłówki logiczne i zagadki środowiskowe.

Etap 10

Nie dasz rady przejść przez potwora siłą. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Nie dasz rady przejść przez potwora siłą.
  1. Po dość długim wprowadzeniu trafisz do miejsca z potworem przypominającym yeti i stworkami wystającymi z ziemi.
  2. Jakakolwiek interakcja z potworem nie ma tutaj sensu - nie da ci on dojść do wisienki. Zamiast tego udaj się w prawo, by przejść na kolejny ekran.
Różne owoce dają różne efekty. Wypróbuj je wszystkie! - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Różne owoce dają różne efekty. Wypróbuj je wszystkie!
  1. Znajdziesz tutaj różnokolorowe korzenie wystające z ziemi - interakcja z nimi pozwoli zrzucić na podłogę owoc, który można potem rozkazać zjeść Chuchelowi, by zmienić jego postać.
  2. Uwaga - jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie "Niebieska Fasolka", zrzuć wszystkie owoce na ziemię i zjedź tylko ten, który spadnie z niebieskiego korzenia.
  3. Jeśli chcesz, wykorzystaj chwilę, by przetestować różne warianty, a gdy skończysz, udaj się z powrotem na ekran z potworem-yeti.
By przejść dalej, musisz zatrząść pomarańczowym korzeniem. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
By przejść dalej, musisz zatrząść pomarańczowym korzeniem.
  1. Wejdź w interakcję z pomarańczowym korzeniem, a po wszystkim wróć na ekran po prawej stronie.
  2. Podnieś różowego stworka, który towarzyszy ci od początku gry, a następnie, z nim w rękach, wejdź w interakcję z pomarańczowym owocem, który leży na ziemi.
  3. Gdy stworek zmieni się w pająka, wróć na ekran z potworem-yeti i umieść stworka na grupie czterech zielonych stworów wystających z ziemi (tych po prawej stronie).
Po wszystkim wystarczy tylko uśpić yeti. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Po wszystkim wystarczy tylko uśpić yeti.
  1. Teraz ponownie potrzęś pomarańczowym korzeniem, udaj się w prawo i zjedz owoc. Wróć na ekran z yeti i wskocz na pozostałą grupkę stworów yeti.
  2. Po tym wszystkim yeti uśnie i będzie można zebrać wiśnię, by kontynuować do kolejnego etapu.

Etap 11

Potwór-galaretka, który skradł wisienkę. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Potwór-galaretka, który skradł wisienkę.
  1. Trafisz do miejsca z potworem przypominającym olbrzymią galaretkę. Jeśli chcesz, wejdź z nim kilka razy w interakcję, by zobaczyć reakcję Chuchela.
  2. Stań po lewej stronie galaretki i rozkaż Chuchelowi, by ten udał się w lewo, klikając przy krawędzi ekranu.
  3. Gdy Chuchel wyląduje po prawej stronie, wejdź w interakcję z galaretką, by po chwili przenieść się do kolejnego, dwunastego już etapu.

Etap 12

Musisz rozwalić jajku głowę. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Musisz rozwalić jajku "głowę".
  1. Trafisz teraz do pomieszczenia z olbrzymim jajkiem. Gdy Chuchel złapię łyżeczkę, wykorzystaj myszkę, by podnieść ją do góry i uderzaj nią w jajko. Mechanika sterowania przypomina trochę gry ze smartfonów.
  2. Po kilku seriach uderzeń, jajko się rozpadnie, a ty, wraz z różowym stworkiem, wylądujesz w kolejnym etapie.

Etap 13

Olbrzymi owoc, marzenie Chuchela! - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Olbrzymi owoc, marzenie Chuchela!
  1. Kolejny prosty etap, w którym musisz po prostu kilka razy wejść w interakcję z olbrzymim owocem, wywołując różne efekty, by po chwili zakończyć ten etap i trafić do kolejnego, czternastego.

Etap 14

Coś dla fanów Angry Birds. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Coś dla fanów Angry Birds.
  1. Tutaj z kolei trafisz do miejsca przypominającego poziom z gry Angry Birds. Twoim zadaniem jest strzelanie z procy w taki sposób, by trafiać w różne obiekty na planszy.
  2. W pierwszej kolejności wystrzel stworka tak, by trafił on na stojący przy prawej stronie ekranu "bęben".
  3. Pojawi się nowy obiekt, przy suficie. Poczekaj, aż stanie on przy prawej krawędzi i strzel w niego, by stworek trafił najpierw w niego, a potem we wspomniany bęben.
Końcowy etap tej części gry. - Część 3 | Opis przejścia Chuchel - Chuchel - poradnik do gry
Końcowy etap tej części gry.
  1. Poczekaj, aż pojawi się trzeci, latający obiekt. Musisz trafić tylko w niego, co sprawi, że przestanie się on przemieszczać.
  2. Teraz wystrzel pocisk tak, by ponownie trafić wiszący przy suficie obiekt - potworek odbije się od kilku obiektów, co po chwili doprowadzi do końca tego etapu.