Część 3 | Opis przejścia Chuchel Chuchel poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Trzecia część poradnika zawiera opis przejścia etapów 10-14, podczas których pojawią się pierwsze trudniejsze łamigłówki logiczne i zagadki środowiskowe.
Etap 10
Nie dasz rady przejść przez potwora siłą.
- Po dość długim wprowadzeniu trafisz do miejsca z potworem przypominającym yeti i stworkami wystającymi z ziemi.
- Jakakolwiek interakcja z potworem nie ma tutaj sensu - nie da ci on dojść do wisienki. Zamiast tego udaj się w prawo, by przejść na kolejny ekran.
Różne owoce dają różne efekty. Wypróbuj je wszystkie!
- Znajdziesz tutaj różnokolorowe korzenie wystające z ziemi - interakcja z nimi pozwoli zrzucić na podłogę owoc, który można potem rozkazać zjeść Chuchelowi, by zmienić jego postać.
- Uwaga - jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie "Niebieska Fasolka", zrzuć wszystkie owoce na ziemię i zjedź tylko ten, który spadnie z niebieskiego korzenia.
- Jeśli chcesz, wykorzystaj chwilę, by przetestować różne warianty, a gdy skończysz, udaj się z powrotem na ekran z potworem-yeti.
By przejść dalej, musisz zatrząść pomarańczowym korzeniem.
- Wejdź w interakcję z pomarańczowym korzeniem, a po wszystkim wróć na ekran po prawej stronie.
- Podnieś różowego stworka, który towarzyszy ci od początku gry, a następnie, z nim w rękach, wejdź w interakcję z pomarańczowym owocem, który leży na ziemi.
- Gdy stworek zmieni się w pająka, wróć na ekran z potworem-yeti i umieść stworka na grupie czterech zielonych stworów wystających z ziemi (tych po prawej stronie).
Po wszystkim wystarczy tylko uśpić yeti.
- Teraz ponownie potrzęś pomarańczowym korzeniem, udaj się w prawo i zjedz owoc. Wróć na ekran z yeti i wskocz na pozostałą grupkę stworów yeti.
- Po tym wszystkim yeti uśnie i będzie można zebrać wiśnię, by kontynuować do kolejnego etapu.
Etap 11
Potwór-galaretka, który skradł wisienkę.
- Trafisz do miejsca z potworem przypominającym olbrzymią galaretkę. Jeśli chcesz, wejdź z nim kilka razy w interakcję, by zobaczyć reakcję Chuchela.
- Stań po lewej stronie galaretki i rozkaż Chuchelowi, by ten udał się w lewo, klikając przy krawędzi ekranu.
- Gdy Chuchel wyląduje po prawej stronie, wejdź w interakcję z galaretką, by po chwili przenieść się do kolejnego, dwunastego już etapu.
Etap 12
Musisz rozwalić jajku "głowę".
- Trafisz teraz do pomieszczenia z olbrzymim jajkiem. Gdy Chuchel złapię łyżeczkę, wykorzystaj myszkę, by podnieść ją do góry i uderzaj nią w jajko. Mechanika sterowania przypomina trochę gry ze smartfonów.
- Po kilku seriach uderzeń, jajko się rozpadnie, a ty, wraz z różowym stworkiem, wylądujesz w kolejnym etapie.
Etap 13
Olbrzymi owoc, marzenie Chuchela!
- Kolejny prosty etap, w którym musisz po prostu kilka razy wejść w interakcję z olbrzymim owocem, wywołując różne efekty, by po chwili zakończyć ten etap i trafić do kolejnego, czternastego.
Etap 14
Coś dla fanów Angry Birds.
- Tutaj z kolei trafisz do miejsca przypominającego poziom z gry Angry Birds. Twoim zadaniem jest strzelanie z procy w taki sposób, by trafiać w różne obiekty na planszy.
- W pierwszej kolejności wystrzel stworka tak, by trafił on na stojący przy prawej stronie ekranu "bęben".
- Pojawi się nowy obiekt, przy suficie. Poczekaj, aż stanie on przy prawej krawędzi i strzel w niego, by stworek trafił najpierw w niego, a potem we wspomniany bęben.
Końcowy etap tej części gry.
- Poczekaj, aż pojawi się trzeci, latający obiekt. Musisz trafić tylko w niego, co sprawi, że przestanie się on przemieszczać.
- Teraz wystrzel pocisk tak, by ponownie trafić wiszący przy suficie obiekt - potworek odbije się od kilku obiektów, co po chwili doprowadzi do końca tego etapu.