Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Catwoman - poradnik do gry

Catwoman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman poradnik Catwoman

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Na początku wykorzystaj bat do zdjęcia klapy z kanału wentylacyjnego po prawej - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Na początku wykorzystaj bat do zdjęcia klapy z kanału wentylacyjnego po prawej.

 

Teraz idź w lewo, wkrótce dotrzesz do drugiej klapy, którą również ściągnij. Nieopodal czai się grupka przeciwników, z którą będziesz się musiał rozprawić.

 

2 - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Kiedy ich pokonasz, pojawi się kolejny wróg, który otworzy bramę po prawej stronie - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Kiedy ich pokonasz, pojawi się kolejny wróg, który otworzy bramę po prawej stronie.

 

Skieruj się tam i wkop przeciwnika do leżącej obok skrzyni. Następnie pociągnij batem za przełącznik na ścianie.

 

3 - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Wówczas na dół zjedzie winda, na którą dostań się, odbijając od ściany naprzeciwko - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Wówczas na dół zjedzie winda, na którą dostań się, odbijając od ściany naprzeciwko.

 

Przedostań się po drągach na drugą stronę (możesz wcześniej wskoczyć na ścianę i ściągnąć batem nagrodę).

 

4 - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry
Tutaj zmierz się z pojedynczym przeciwnikiem, po czym skocz na platformę po lewej - Performance Center (1) | Scena 10 | Catwoman - Catwoman - poradnik do gry

Tutaj zmierz się z pojedynczym przeciwnikiem, po czym skocz na platformę po lewej.

 

Opuść przy wykorzystaniu bata pobliską klapę, a kolejno przeskocz po drągach na następną platformę.