Mansion Grounds (4) | Scena 7 | Catwoman poradnik Catwoman
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Z balkonu musisz przeskoczyć na lampę. Aby to uczynić, podbiegnij do samego brzegu (biegnij w lewo, nie na ukos!) i oddaj skok, w trakcie którego chwyć się batem.
| Przeskocz za ogrodzenie. Znajdziesz się w pobliżu sporej maszyny, którą musisz rozwalić. Aby to uczynić, rzuć w trzy różne części młotkiem.
|
Otworzy się zarówno brama wyjściowa, jak i ta, która prowadzi do dalszego etapu.
| Po prawej stronie znajduje się ściana, po której możesz spokojnie wbiec.
|
Wskocz przez okno na dachu do magazynu. Teraz musisz kierować się cały czas przed siebie.
| Wkrótce dojdziesz do dużej bramy. Oczywiście przejdź przez nią.
|
Rozpraw się z tutejszymi przeciwnikami, po czym przejdź przez kolejną bramę, prowadzącą do samej willi Hedare'a.
| Niestety, pilnuje jej gość z karabinem, do którego będziemy musieli dobrać się osobiście. W tym celu przebiegnij przez otwartą bramę i zeskocz przez balustradę na dół.
|