Catwoman: Mansion Grounds (4)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Z balkonu musisz przeskoczyć na lampę. Aby to uczynić, podbiegnij do samego brzegu (biegnij w lewo, nie na ukos!) i oddaj skok, w trakcie którego chwyć się batem.
| Przeskocz za ogrodzenie. Znajdziesz się w pobliżu sporej maszyny, którą musisz rozwalić. Aby to uczynić, rzuć w trzy różne części młotkiem.
|
![]() | ![]() |
Otworzy się zarówno brama wyjściowa, jak i ta, która prowadzi do dalszego etapu.
| Po prawej stronie znajduje się ściana, po której możesz spokojnie wbiec.
|
![]() | ![]() |
Wskocz przez okno na dachu do magazynu. Teraz musisz kierować się cały czas przed siebie.
| Wkrótce dojdziesz do dużej bramy. Oczywiście przejdź przez nią.
|
![]() | ![]() |
Rozpraw się z tutejszymi przeciwnikami, po czym przejdź przez kolejną bramę, prowadzącą do samej willi Hedare'a.
| Niestety, pilnuje jej gość z karabinem, do którego będziemy musieli dobrać się osobiście. W tym celu przebiegnij przez otwartą bramę i zeskocz przez balustradę na dół.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








