Catwoman: Mansion Interior (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po skończonej walce wróć, aby pociągnąć ponownie za wajchę, po czym przejdź przez otwarte drzwi.
| Na korytarzu czeka cię zestaw czujników, który ominiesz, kopiąc w półkę z kwiatkiem przy ścianie po prawej.
|
![]() | ![]() |
Przejdź na kuckach na drugą stronę i otwórz okrągły pojemnik z butelkami. Rzuć jedną z nich w urządzenie po na ścianie prawej stronie za czujnikami.
| Teraz musisz utrafić w moment, kiedy czujniki będą wyłączone i przebiec szybko na drugą stronę.
|
![]() | ![]() |
Rzuć jedną z butelek w kamerę powyżej, aby otworzyć drzwi na końcu korytarza. Przejdź przez nie.
| W sali kinowej najpierw rozwal urządzenie obok schodów, aby zepsuć częściowo zielone czujniki.
|
![]() | ![]() |
Następnie chwyć się ekranu (możesz się go trzymać) i przejdź w lewo. Skorzystaj z czerwonego przycisku o rzut oka w lewo od ciebie. Z innej pozycji nie da się go przycisnąć na stałe, możesz to uczynić dopiero teraz, gdy jesteś naelektryzowany.
| Wyczuj odpowiedni moment i przebiegnij przez otwarte przed chwilą drzwi w momencie, gdy czujniki będą nieaktywne.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








