Catwoman: Jewelry Store (2)
Aktualizacja:
![]() | Wyjdź na zewnątrz, aby stanąć twarzą w twarz z dwójką policjantów. Jednego z nich musisz wrzucić do kontenera widocznego na obrazku. Możesz teraz zdobyć trochę punktów, walcząc z drugim gliniarzem. Kiedy klapa od kontenera opadnie, będziesz móc na niego wskoczyć. Uczyń to, po czym wejdź po ścianie. |
![]() | Teraz musisz dostać się po wysokiej ścianie na górę. Weź rozbieg i wciśnij przed murem [SHIFT]. Po chwili znajdziesz się na jeszcze wyższej platformie i zacznie ostrzeliwać Cię policja. |
![]() | Biegnij do końca, zważając na strzały ze strony glin. Następnie wdrap się na jedną z bocznych ścian (nie na drewniany płot) i zacznij wskakiwać na coraz wyższe poziomy. Na górę dostaniesz się wciskając kilkakrotnie przycisk [SPACJA]. |
![]() | Po prawej stronie zastaniesz kilka słupów do przeskakiwania, które możesz wykorzystać do wykonania triku Alleycat. Istnieje także możliwość przedostania się do celu lewą stroną. |
![]() | Koniec końców dostań się do drugiego zaułka, po którym wespnij się na dach budynku. Tam czeka cię koniec poziomu. |
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





