Zlecenie 23 - Bolthorn Grand Mojave | Solucja Car Mechanic Simulator 2018 Poradnik Car Mechanic Simulator 2018
Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2019
Tym razem podczas wykonywania zlecenia w Car Mechanic Simulator 2018 będziesz naprawiał samochód Bolthorn Grand Mojave. Poniżej zamieszczony został opis działań, które należy wykonać, by zaliczyć zadanie.
Lista zakupów
Lista elementów do wymiany
Silnik i skrzynia biegów:
- Koło zamachowe
- Łożysko dociskowe sprzęgła
- Docisk sprzęgła
- Skrzynia rozdzielacza (4x4)
- Skrzynia biegów (V8)
- Filtr powietrza
- Filtr paliwa
- Filtr oleju (V8)
- Rozrusznik (V8)
- Wał korbowy (V8)
- Pompa wspomagania (V8)
- Pasek klinowy A (V8)
- Pasek klinowy B (V8)
Zawieszenie przednie:
- 6x Tuleja gumowa
- 2x Końcówka drążka kierowniczego
- 2x Drążek kierowniczy
- Przekładnia kierownicza
- Łącznik stabilizatora przedniego typ B
- Stabilizator przedni B
- 2x Półoś napędowa przednia A
- Most przedni B
- Most przedni D
- 2x Sprężyna przednia
- 2x Górne łożysko amortyzatora przedniego
Zawieszenie tylne:
- 2x Amortyzator tylny typ A
- 2x Ogranicznik tylnego amortyzatora
- 2x Sprężyna tylna
- 2x Łącznik stabilizatora tylnego
- 2x Półoś napędowa tylna
Układ hamulcowy i koła:
- Pompa ABS
- Moduł ABS
- Serwo hamulcowe
- 4x Klocki hamulcowe
- 4x Opona Terenowa B (275/50R20)
- 4x Felga Classic 09, 20'
Opis przejścia
To zadanie niestety zajmie ci bardzo dużo czasu. Do wymiany jest kilka elementów w tylnym zawieszeniu (przy czym pamiętaj o dwóch tulejach w tylnych wahaczach), oraz sporo elementów na przedzie pojazdu. W zawieszeniu przednim zwróć uwagę na to, że tylko prawy łącznik stabilizatora wymaga wymiany, a także wymień wszystkie cztery tuleje gumowe w belce przedniej. Także i w przednich kolumnach zawieszenia nie musisz wymieniać amortyzatora, przy czym zaoszczędzisz trochę pieniędzy odbudowując kolumnę na starych.
Największym bólem będzie wymiana wała korbowego. Wymaga to zdemontowania miski olejowej, wykręcenia uchwytów i panewek, rozebrania pełnej górnej części silnika, by uzyskać dostęp do tłoków, które muszą zostać wyjęte przed demontażem wała korbowego.