Samouczek | Zlecenia fabularne w Car Mechanic Simulator 2018 Poradnik Car Mechanic Simulator 2018
Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2019
Zanim rozpoczniesz swoją przygodę z Car Mechanic Simulator 2018 będziesz musiał zapoznać się z samouczkiem. Poniższy rozdział zawiera omówienie pierwszego etapu przygody w grze.
Grę rozpoczynasz od krótkiego samouczka - "piaskownicy": dostępne są trzy pojazdy, bogaty sprzęt warsztatowy oraz tor testowy, którego ukończenie jednym z pojazdów jest wymagane, by móc rozpocząć rozgrywkę. Spoglądając na każde urządzenie otrzymasz krótką notkę o tym, do czego służy (dokładniejsze informacje na temat obsługi i przeznaczenia sprzętu warsztatowego znajdziesz w rozdziale Wyposażenie warsztatu). Na torze w górnym lewym rogu pokazane są kolejne etapy do zaliczenia. Kłopotliwy może być jedynie ostatni etap - hamowanie - gdzie nie musisz wcale wykonać hamowania za zieloną strefą, a jedynie zatrzymać się w niej, nawet przy niskiej prędkości.
Po ukończeniu toru testowego przejdź do rozgrywki właściwej. Twój warsztat jest znacznie mniejszy niż ten, który oglądałeś wcześniej. W pierwszej kolejności musisz pobrać zlecenie. Wybierz menu podręczne (PPM) i ikonę telefonu, w ten sposób otworzysz menu z dostępnymi zleceniami. Zlecenia dzielą się na fabularne oraz opcjonalne, które będą pojawiać się i znikać. Zlecenia dodatkowe często warto pobierać, gdy nie musisz używać do naprawy części nowych ani wysoce sprawnych - możliwe, że masz takie na magazynie po wykonaniu kilku już wcześniej napraw.