Rozwój miast | Call to Power II poradnik Call to Power II
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Oprócz odpowiedniego dla naszych potrzeb ustroju bardzo ważną rzeczą jest należyte kierowanie rozwojem naszych miast...
Miasta produkują określoną ilość żywności, określoną ilość punktów produkcji oraz dostarczają do naszego wirtualnego skarbca określoną ilość złota.
Na to, jak wielka jest to ilość, wpływa kilka czynników takich jak: wielkość miasta, położenie miasta (tj. czy wokół miasta jest np. łąka, las czy pustynia), panujący ustrój, czy też ulepszenia terenu (np. farma zwiększa ilość wytwarzanej żywności, a kopalnia zwiększa ilość punktów produkcji).
Każdy kwadrat terenu ma określoną wartość żywności (Food), produkcji (Production), wytwarza określoną ilość złota (Commerce)... każdy kwadrat zabiera jednostce określoną liczbę punktów ruchu (Movement Cost), gdy się po niej porusza.
Zwiększyć (lub zmniejszyć) te wartości można budując ulepszenia terenu (opcja Tile)... każde ulepszenie kosztuje określoną sumę punktów produkcji (Public Works).
Ponadto na niektórych kwadratach terenu występują dobra naturalne (Goods).
Miasto w obrębie którego znajdują się dobra naturalne może uzyskać z nich dodatkowy dochód wysyłając je do innych miast, w których istnieje zapotrzebowanie na dany towar.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie