Cudy Świata i ciekawe jednostki | Call to Power II poradnik Call to Power II
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Nasza państwo możne uzyskać niezłego kopa budując cuda świata. Mimo iż są one czasochłonne w budowie to w perspektywie czasu dadzą nam one przewagę nad przeciwnikiem...
Lista cudów, do zbudowania których trzeba dążyć za wszelką cenę:
Aristotle's Lyceum - daje nam +20% do nauki.
East India Company - + 15 złota do szlaku handlowego, który przebiega nad morzem, a dodatkowo zwiększa punkty ruchu jednostek morskich o 1.
Field Dynamics Lab - +35 do nauki.
Galileo's Telescope - przyspiesza naukę w mieście, w którym znajduje się cud.
Genome Project - +10% do produkcji oraz 10% do zdrowia wszystkich jednostek.
GlobeSat - odkrywa całą mapę.
Hollywood - +15 złota z każdego Movie Palace i Television.
Internet - Computer Center w każdym mieście.
London Exchange - zwiększa wydajność Brokerages o 50%. Oczywiście aby cud odniósł przyniósł jakiekolwiek korzyści wymagane jest posiadanie Brokerages.
National Shield - darmowe Forcefield w każdym mieście, czyli +80 do obrony.
Penicillin - zwiększa przyrost naturalny.
Pyramids - zwiększa ilość złota.
Na koniec warto wspomnieć o dość ciekawych jednostkach, które znacząco mogą nam pomóc w odniesieniu zwycięstwa:
Corporate Branch - "kradnie" 10% produkcji z wrogich miast. Koszt - 250 złota.
Diplomat - zakłada ambasady.
Slaver - łapie niewolników. Koszt - 250 złota. Dzięki tej jednostce jeszcze w bardzo wczesnym okresie gry można mieć gigantyczne miasta.
Spy (Cyber Ninjia) - wykrada technologie. Dobra jednostka gdy jesteśmy zacofani naukowo w stosunku do innej cywilizacji. Tą jednostką możemy szybko nadrobić straty.
Cleric (Televangelist) - Converts Cities - część złota z wrogiego miasta wpada do naszego skarbca. Koszt - 100 złota.
Autor: Kenny