9 - Bounty Hunter is Still My Name | Solucja | Call of Juarez Gunslinger poradnik Call of Juarez: Gunslinger
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Rozdział 9 - Bounty Hunter is Still My Name
Gdy tylko zaczniesz Rozdział, ruszaj przed siebie brodząc po kostki w wodzie. Marsz będzie niedługi i po chwili zobaczysz przed sobą zwalone drzewa. Przejdź pod nimi używając do tego klawisza kucania.
Następnie ruszaj dalej przed siebie, po czym przy zawieszonej na pniu czerwonej chuście skręć w lewo.
Ujrzysz przed sobą kładkę zrobioną z jednego pala, po której możesz przejść. Przejdź szybko na drugą stronę.
Pamiętaj, że na właściwą drogę zawsze będą kierowały cię czerwone chusty. Idź tak, jak wskazuje następna i przejdź pod drzewami o mocno zbrązowiałych liściach.
Przy kolejnej chuście skręć w prawo i przejdź obok zniszczonego wozu. Kieruj się cały czas w tamtą stronę. Po kilku krokach od wozu wypadną na ciebie bandyci. Zabij ich i ruszaj dalej, przechodząc niedaleko zdewastowanego budynku.
Tym razem pokieruj się czerwonym, drewnianym znakiem i wejdź przez dziurę do zatopionego domu. Wejście do niego będzie oznaczone żółtą kładką.
W następnym pokoju będziesz miał od razu tak samo oznaczone wyjście, a za nim zobaczysz pełno przyjaciół Daltonów, którzy będą chcieli cię podziurawić. Zajmij się nimi. Jeśli będzie brakowało ci amunicji, to po prawej stronie od zniszczonego wozu, który masz na wprost, jest cały zapas naboi.
Idź dalej pomiędzy budynkami likwidując przy okazji wrogów. Nieco dalej, w jednej z szop znajdziesz jeszcze więcej pocisków.
Gdy dojdziesz do czerwonej chusty, oczom Silasa ukaże się stodoła. Wejdź do niej po powalonym drzewie, które robi za wejście.
Wpadnij do środka i kiedy drzwi się otworzą ruszaj prosto, a następnie w prawo. Po przejściu kilku metrów znów zobaczysz czerwoną chustę. Skręć tak, jak wskazuje i zmierzaj dalej przed siebie.
Gdy dojdziesz do następnego znaku, pojawią się Indianie. Przez chwilę broń się, po czym gdy znikną ruszaj prosto, a potem w prawo. Cały czas idź tak jak mówią znaki, a się nie zgubisz.
Gdy zwrócisz się w prawo zobaczysz drewnianą chatę, która jeszcze nie została zniszczona. Wejdź do niej, a znajdziesz tam więcej naboi. Wyjdź z domku i ruszaj dalej przez mokradła.
W końcu dotrzesz do zatopionego cmentarza. Mijając przewrócony wóz czeka cię minigierka, po czym nadejdzie więcej kuzynów Daltonów. Po wymianie ognia ruszaj na cmentarz ukazany powyżej.
Gdy już będziesz między nagrobkami skieruj się w prawo i następnie już cały czas prosto. Twoim oczom ukażą się Tarczownicy z nowymi tarczami. Tych już nie można zabić strzałem w głowę, gdy idą.
Następnie dojdziesz do czegoś w rodzaju akweduktu. Stąd prowadzą dwie ścieżki, jedna w prawo i jedna w lewo.
Wybierz tę drugą drogę i z pobliskiego domu zabierz amunicję oraz dynamit. Teraz biegnij już cały czas prosto, aż do pojawienia się czerwonych znaków. Idź za znakami, są wystarczająco czytelne.
Po paru metrach skręć w lewo i idź cały czas przed siebie. W końcu uraczy cię miła scenka filmowa. Po jej zakończeniu pojawi się pełno wrogów, a wtedy najlepiej znaleźć sobie kryjówkę.
Najlepszą okaże się szopa, którą znajdziesz po prawej stronie od parowca. Znajdziesz w niej także zapas amunicji do walki.
Gdy już będziesz w miarę bezpieczny obróć się lekko w prawo od skrzynki z nabojami. Pojawi się tam gwiazdka, wskazująca cel twoich dążeń. Ruszaj tak, jak ci sugeruje, wcześniej trochę przetrzebiając szeregi wrogów z tego miejsca.
Po wejściu na drewnianą kładkę ruszaj dalej, by po chwili znaleźć się już na statku.
Po prawej stronie znów zobaczysz ukochaną skrzynkę. Ruszaj dalej po prawej stronie burty starając się dostać do środka okrętu.
Po chwili trafisz na schody, wejdź po nich na wyższe piętro i dalej przyj naprzód. W końcu natrafisz na otwarte drzwi do środka. Wejdź przez nie i skieruj się w lewo.
Okazuje się, że trafiłeś do maszynowni, nie zatrzymuj się tutaj, skręć w prawo i wyjdź z pokoju po drabinie.
Dotrzesz do schodów, wejdź wyżej, odkręć się i kieruj się na tyły statku. Po dotarciu tam skręć w prawo, a ujrzysz jednego ze swoich towarzyszy z początku. Podejdź do niego i wyważ drzwi, przy których stoi. Gdy tylko to zrobisz... zostaniesz przez niego ogłuszony.
Obudzisz się w płonącym pokoju, z którego powinieneś uciekać jak najszybciej. Gdy tylko się pozbierasz podejdź do drzwi, które wypadną z zawiasów. Zaraz z nimi skręć w prawo i biegnij.
Gdy przed tobą opadnie kłoda, kucnij i przeciśnij się dalej. Potem biegnij cały czas korytarzem.
Gdy odpadnie kawałek podłogi przejdź po pojedynczym palu, który został na środku.
Przeciskaj się dalej. Zobaczysz schody, po których należy wbiec do góry.
Biegnij korytarzem, by dostać się do maszynowni, tam po metalowej rurze przebiegnij dalej.
Zaraz potem wbiegnij po schodach i przeciśnij się pod palącymi się drwami, potem przeskocz nad następnymi. To już ostatni sprint i będziesz przed drzwiami na wolność. Wyważ je, po czym czeka cię chwila spadania.
Wylądujesz obok działka obrotowego. Siądź za sterami i zacznij wybijać swoich prześladowców.
Nie musisz się bać, że maszyna się przegrzeje. Mimo iż jest czerwona, możesz strzelać bez przerwy.
Gdy już wybijesz ich wystarczająco dużo, czeka cię walka z dwoma pozostałymi braćmi na raz. Nieco niestandardowy "pojedynek" przebiega tak samo jak inne. Bardzo ważne są uniki, a także stan koncentracji i szybkości.
Ta walka jest o tyle problematyczna, że musisz zabić ich obu jak najszybciej. Nieważna jest kolejność, w której tego dokonasz.