2 - A Fistful of Hot Lead | Solucja | Call of Juarez Gunslinger poradnik Call of Juarez: Gunslinger
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Rozdział 2 - A Fistful of Hot Lead
Rozdział zaczyna się, a ty nie masz na początku nic do roboty. Słuchaj o czym mówi Graves i czekaj na rozwój sytuacji. Gdy na podłodze pojawią się klucze weź je i otwórz drzwi.
Po wyjściu z celi skieruj się na lewo, po drodze zgarniając jeden z Okruchów Prawdy pod postacią kapelusza. Po chwili dojdziesz do biura zasłanego już trupami i znajdziesz broń, którą jest dość spora strzelba.
Mając już broń ruszaj po schodach na pierwsze piętro. Na schodach czeka na ciebie trzech przeciwników, jednakże posiadając strzelbę nie powinieneś mieć z nimi problemu. Po ich zabiciu otrzymasz również rewolwery.
Będąc na górze biegnij cały czas korytarzem, a gdy dobiegniesz do drabiny zacznij się wspinać na dach.
Gdy znajdziesz się na świeżym powietrzu czeka cię trochę biegania i skakania. Ruszaj przed siebie, a po chwili skręć w prawo i skocz na rusztowanie przy następnym budynku.
Po skoku zauważysz po lewej stronie kilka desek, po których możesz przejść dalej. Uważaj, ponieważ z dołu strzela do ciebie pół miasta. Nie warto się nimi zajmować, ponieważ nawet jak ich zabijesz to na ich miejsce przyjdą kolejni.
Biegnij po kładkach cały czas aż dojdziesz do kolejnego miejsca gdzie należy skoczyć na następny budynek. Staraj się robić to szybko, ponieważ przeciwników na dole będzie coraz więcej.
Gdy wykonasz skok, przed tobą pojawi się kolejne przejście, którym musisz przebiec. Pamiętaj że upadek grozi śmiercią, więc postaraj się nie spaść. Kule będą cię goniły cały czas.
Zaraz po wykonaniu tego manewru po swojej prawej zobaczysz drabinę. Wejdź po niej i biegnij po lewej stronie dachu by zejść na skalną półkę.
To już koniec gonitwy, teraz będziesz musiał przebić się przez miasto. Ruszaj przed siebie, aż pojawi się krótki przerywnik filmowy. Gdy się zakończy skręć w prawo i zejdź między budynki.
Będąc przy pierwszych zabudowaniach masz dwie ścieżki przebicia się. Możesz wybrać którąkolwiek z nich, ale tylko idąc w lewo przy samych skałach od skrzyni z amunicją znajdziesz kolejny sekret oraz kolejną skrzynkę.
Idąc tą ścieżką, po zabraniu drugiej paczki z nabojami obróć się w prawo. Zobaczysz przed sobą ulicę, jednakże drogę blokują ci dwaj przeciwnicy i daszek, pod którym można przejść. Zabij ich, kucnij i przejdź na ulicę.
Po wyjściu na drogę ruszaj nią prosto i skręć w lewo dopiero wtedy, gdy będziesz widział wywieszone na lince pranie.
Ruszaj dalej dróżką zabijając przy tym kolejnych przeciwników i przejdź pod zawieszaną płachtą. Jest to wejście do zrujnowanego domostwa, nie jest ono jednak skomplikowane i wystarczy iść przed siebie, by wyjść znów na świeże powietrze.
Jak wyjdziesz skręć w lewo i przejdź obok szarej maszynerii, która będzie po twojej prawej. Przy niej też znajdziesz kolejny Okruch Prawdy.
Dojdziesz do skrzyżowania. Tutaj wszystkie drogi w prawo i w lewo są zablokowane i nie da się nimi w żaden sposób przejść.
Obróć się w prawą stronę a dojrzysz drabinę przyczepioną do budynku. Wejdź po niej używając klawisza akcji i zeskocz z drugiej strony budowli.
Po zejściu zauważysz kolejną skrzynię z amunicją. Tutaj też możesz zamienić strzelbę na karabin, jeśli tego potrzebujesz.
Ruszaj dalej przed siebie, a dojdziesz do dość sporego placu. Gdy tylko na nim się znajdziesz, odpali się minigierka. Polega na tym, że czas zwalnia, a ty musisz naciskać przyciski pojawiające się na ekranie. Jeśli ci się uda, to postać samoistnie wykończy czterech przeciwników. Jeśli nie, następny strzał który odda jeden z nich będzie dla ciebie zabójczym, wtedy też uruchomi się Oddech Śmierci dając ci szansę na przeżycie.
Po tych sekwencjach pojawi się jeszcze kilku przeciwników, których należy zlikwidować. Po zabiciu ich opuść plac wchodząc na główną drogę. Musisz przedrzeć się na sam koniec zabijając po drodze kolejnych wrogów.
Po prawej stronie drogi, na samym jej początku można wejść do budynku, znajduje się tam czwarty Okruch Prawdy.
Podczas walki na drodze masz możliwość zastosowania różnorodnej taktyki. Możesz manewrować między budynkami, iść prosto środkiem lub nawet skakać po dachach.
Przy tym ostatnim należy bardzo uważać, ponieważ upadek to praktycznie zawsze oznacza dla ciebie śmierć.
By móc zabijać wrogów z wysokości musisz wypatrywać drabin przyczepionych do budynków.
Przykładowo: W momencie, gdy będziesz na równi z szubienicą, skręć w lewą boczną uliczkę i wejdź po drabinie na balkon. Idź wzdłuż niego i zauważysz kolejne wejście, tym razem już na dach który ukazany jest na zdjęciu wyżej.
Po zabiciu wszystkich przeciwników (w ten czy inny sposób) ruszaj w stronę stajni, które znajdują się naprzeciw ciebie. Gdy do nich dotrzesz, gra zaprezentuje ci scenkę filmową, po której czekał cię pojedynek z kolejnym szeryfem.
Ten pojedynek różni się od wcześniejszego pod kilkoma względami. Po pierwsze, dochodzi wskaźnik szybkości, który określa jak szybko wyciągniesz pistolet z kabury. Po drugie, w tej walce tym razem ty możesz wyciągnąć broń jako pierwszy, gdy tylko usłyszysz bicie własnego serca. Poza tymi różnicami pojedynek nie różni się od poprzedniego. Po zabiciu przeciwnika nastąpi koniec Rozdziału.
UWAGA: Jeśli zdecydujesz się wyciągnąć broń jako pierwszy zostanie to uznane za niehonorowe zagranie.