11 - 1:30 to Hell | Solucja | Call of Juarez Gunslinger poradnik Call of Juarez: Gunslinger
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Rozdział 11 - 1:30 to Hell
Gdy gra się rozpocznie, biegnij cały czas tak jak wskazuje ścieżka. Po drodze nie będzie nic ciekawego, więc nie ma sensu jej opuszczać. W końcu usłyszysz rozmowy niedaleko ciebie.
Gdy przyjrzysz się uważnie, zauważysz, że natrafiłeś od razu na obóz bandytów. Jedynym sposobem by się z nimi rozprawić jest zlikwidowanie ich w kowbojskim stylu.
Po strzelaninie zejdź do obozu, uzupełnij amunicję i weź Okruch Prawdy z jednego namiotu. Teraz obróć się tak, byś miał wejścia do namiotów za swoimi plecami. Zobaczysz skałę z narysowaną mapą. Zbadaj ją.
Wtedy to gra przeniesie cię w pobliże wiaduktu, który Dzika Banda chce wysadzić w powietrze. Po przejęciu kontroli obróć się w lewo i ruszaj w stronę swojego celu.
Wspinaj się po półkach skalnych, a gdy będziesz obok wiaduktu przeskocz na niego. Następnie skorzystaj z drabiny i już będziesz na poziomie gdzie znajduje się pierwszy ładunek wybuchowy.
Idź dalej, a po chwili go zobaczysz. Rozbrój go używając klawisza akcji i ruszaj w lewo. Tam będziesz miał kolejną drabinę, która zaprowadzi cię jeszcze niżej.
Przejdź po pojedynczej desce, a potem po schodach. Tam będą na ciebie czekali pierwsi przedstawiciele Dzikiej Bandy. Rozpraw się z nimi i udaj się w prawo.
Od razu rzuci ci się w oczy kolejna wiązka dynamitu przywiązana do pala. Zdejmij ją, weź amunicję z pobliskiej skrzynki i ruszaj dalej tak, jak wskazuje gra.
Manewruj po drewnianych mostkach przesuwając się do przodu. Na tym etapie pojawi się bardzo wielu przeciwników. Chowaj się za osłonami i powoli, lecz skutecznie zmniejszaj ich liczbę.
Po chwili trafisz na trzecią wiązkę dynamitu, zabierz ją.
Gdy to już wykonasz, gra zwróci ci uwagę na kładkę przywiązaną do liny. Przestrzel sznur i gdy ta opadnie zejdź po drabinie, a następnie przejdź po tak spreparowanej drodze.
Po przejściu kilku zakrętów mostek się pod tobą zawali, czas spowolni, a ty będziesz miał możliwość zabicia kilku wrogów w tym trybie. Następnie obróć się i przejdź po pojedynczej desce.
Po przejściu kolejnych kilku metrów zobaczysz czwarty ładunek wybuchowy, zrób z nim to, co z pozostałymi. Obejdź pal z lewej strony i idź prosto.
Biegnij cały czas przed siebie, póki nie zobaczysz drabiny po prawej stronie. Stań tak by mieć ją za plecami i ujrzysz półkę skalna przed sobą. Wskocz na nią z rozbiegu.
Idź dalej, przechodząc po powalonym drzewie, a następnie wejdź do jaskini. Po przejściu niewielkiego kawałka gra uraczy cię krótką scenką.
Wskocz znów na most, a następnie goń iskrę jak najszybciej. Kierunek będzie wskazywał ci długi, spalony już lont.
Gdy ogień poleci w górę, skieruj się w prawo i szybko przeskocz na druga kładkę. Pędź, jakby cię sam diabeł gonił.
Gdy uda ci się zgasić lont, podejdź do ostatnich ładunków i zabierz je. Następnie odblokuje się droga na lewo od ciebie. Wejdź na skałę i idź przy samej ścianie.
Biegnij cały czas po skalnych półkach w pewnym momencie skacząc na następne aż nie dojdziesz do torów.
Idź cały czas w stronę kanionu, a po chwili pojawi się więcej wrogów, którymi musisz się zająć. Oczywiście pomoże ci w tym klasyczna minigierka.
Po chwili twoim oczom ukaże się twój przeciwnik: Kid Curry, który będzie chciał cię zdjąć z działka obrotowego ustawionego w tunelu.
Gra od razu powie ci, żeby zniszczyć działko za pomocą dynamitu. Żeby to zrobić, musisz podejść bliżej. Niestety boss nie będzie sam, na twojej drodze pojawią się jego pomocnicy, którzy będą chcieli odstrzelić ci głowę. Zajmij się najpierw nimi, po czym przesuwaj się bliżej bossa.
Gdy już się ich pozbędziesz walka będzie przebiegała schematycznie. Czekasz, aż przeciwnik przestanie strzelać, biegniesz do następnej osłony, czekasz aż przestanie strzelać... etc.
Zbliż się na zasięg rzutu dynamitem. Nie martw się, jeśli nie będziesz go miał. Chowając się przy wozie znajdziesz skład materiałów wybuchowych. Stań za najbliższą skałą i zacznij rzucać w przeciwnika laskami dynamitu.
Z miejsca pokazanego wyżej nie może cię trafić, a ty możesz go gnębić. Uważaj, bo w pewnym momencie boss zawoła więcej kumpli, z którymi musisz się rozprawić w pierwszej kolejności. Pojawiać się będą nad tunelem, a czasem wychodzić ze środka.
Pamiętaj że bossa możesz nękać TYLKO dynamitem, który co jakiś czas odnawia się w składzie.
Gdy życie przeciwnika spadnie do jednej czwartej, pojawi się przerywnik i bandzior wyjdzie ci na spotkanie na ubitej ziemi. Pojedynek odbywa się jak wszystkie poprzednie.
Po wygraniu walki uważaj, ponieważ tylko go raniłeś - wystrzeli w twoim kierunku kulę, której musisz uniknąć oddechem śmierci.