7 - Dances With Renegades | Solucja | Call of Juarez Gunslinger poradnik Call of Juarez: Gunslinger
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Rozdział 7 - Dances With Renegades
Gdy tylko rozpocznie się gra idź tak, jak wskazuje ścieżka. Po przejściu dosyć sporego kawałku pod górę, włączy się filmik ukazujący wilka, który spogląda na ciebie z półki skalnej. Zignorował cię, postąp więc tak samo i idź dalej.
Droga poprowadzi cię pomiędzy skałami, a po chwili ujrzysz zwisający nad rzeką most zwodzony. Przejdź przez niego - staniesz oko w oko z pierwszymi Apaczami. Zastrzel ich, po czym ruszaj dalej w lewo.
Następnym twoim miejscem charakterystycznym będzie zrujnowana chata, w której zapewne nikt już długo nie mieszkał. Obok niej ponownie zacznie się strzelanina z przeciwnikami, którymi są Indianie.
Dodatkowo w owej chacie możesz uzupełnić amunicję do karabinu.
Ruszaj dalej, cały czas pod górę. Prowadzić cię będzie ścieżka, a także pojawiający się wrogowie. Wszyscy będą używali karabinów, więc jeśli wybrałeś klasę Desperado, będziesz musiał się przerzucić na karabin prędzej czy później.
Wkrótce dojdziesz ponownie do rzeki, idź po jej prawej stronie cały czas w górę. Pojawi się wtedy też dwóch przeciwników z toporkami.
Idąc cały czas w górę rzeki i zabijając przy okazji wrogów dojdziesz do wyrwy między skałami. Tam jest twój cel, wejdź do środka.
Gdy będziesz już wewnątrz idź prosto i gdy tylko zobaczysz rozwidlenie skręć w lewo. Nie idź prosto, ponieważ będzie tam tylko wielka dziura. Gdy skręcisz, po chwili na skałach zobaczysz kilku przeciwników, których należy zlikwidować.
Gdy dojdziesz do kolejnego rozwidlenia będziesz mógł ruszyć albo w prawo, albo w lewo. Ścieżka w prawo prowadzi do ślepego zaułka, więc idź w lewo.
Idź prosto, a gdy dojdzie do walki z Apaczami będziesz mógł iść naprzód tak, jak są ustawieni, lub obrać odrobinę dłuższą drogę w lewo. Doprowadzi cię do tego samego miejsca, ale obierając tę drugą ścieżkę dojdziesz do składu amunicji i odkryjesz Okruch Prawdy.
Idź dalej, a zaraz będzie kolejne rozgałęzienie. Wybierz to po prawej stronie, ponieważ drugie prowadzi do ślepego zaułka. Następnym, co zobaczysz będzie kamienny most, na który trzeba wejść. Przejdź po nim dalej, ale uważaj, bo znów pojawią się Apacze.
Ruszaj dalej, po zejściu z mostka i przejściu do oświetlonej części, która jest ukazana na zdjęciu wyżej pojawi się za tobą przeciwnik. Będziesz musiał go szybko zabić, odpowiednim przyciskiem, który pojawi się na ekranie.
Idąc dalej dojdziesz do większej jaskini i tam znów uruchomi się minigierka, dzięki której możesz szybko rozprawić się z pięcioma Apaczami.
Po przejściu tej jaskini udasz się do Jamy Śmierci. Tak przynajmniej nazywali ją Apacze. Ruszaj tunelem na wprost siebie i gdy wskoczysz do sadzawki zobaczysz Szarego Wilka.
Namiesza ci trochę w głowie, pojawi się walka w twym umyśle i będziesz musiał zabijać przeciwników chowających się w lesie. Nie jest to trudne, nie musisz się nawet ruszać.
Gdy Wilk skończy mówić, zacznie uciekać, a na jego miejscu pojawi się bardzo wielu wrogów. Zabijaj ich jak najszybciej, bo ciągle będzie ich przybywać. Chowaj się za różnymi skałami, a powinieneś dać radę. W pewnym momencie opadnie trochę skał i będziesz mógł po nich wejść wyżej, jak po schodkach.
Biegnij dalej tunelem, który masz przed sobą i w końcu zauważysz wyjście z jaskiń. Przed tobą będzie się rozpościerał widok na rzekę. Spójrz w prawo, a zobaczysz skałę, na którą będziesz mógł skoczyć.
Biegnij dalej ścigając Szarego Wilka. Na razie trzymaj się przy samej ścianie i skacz, kiedy trzeba na następne półki. Po chwili zobaczysz uciekającego przeciwnika. Goń go.
Wszystko ma swój koniec, a więc półka też - zeskocz niżej i skieruj się w prawo. Biegnij pod górę zabijając przy okazji Indian, którzy staną ci na drodze.
Tutaj nie będziesz miał problemów ze znalezieniem drogi. Mimo iż jest to pościg, nie masz ograniczonego czasu, wiec śpieszyć się nie musisz. Spokojnie zabijaj kolejnych przeciwników i idź dalej. Droga biegnie prosto.
W końcu trafisz do kotliny i okaże się, że wpadłeś w zasadzkę. Będzie to trudny moment, bo tylu przeciwników nie było nigdy wcześniej. Wszyscy stoją na skałach, więc nie możesz się mógł do nich zbliżyć. Zasadzka ma trzy tury, a ty musisz przeżyć. Pierwsza tura polega na tym, że wszyscy Indianie strzelają do ciebie z góry, w drugiej będą zeskakiwać i rzucać się na ciebie z toporkami, a w trzeciej znów będą strzelać z wysokości.
Jeśli uda ci się przeżyć, odblokuje się wyjście. Przejdź przez nie i skieruj się w lewo. Znów idź blisko skał, żeby nie spaść.
Po chwili odblokuje ci się przerywnik filmowy pokazujący, jak Indianin zmienia się w Wilka i ucieka.