Call of Duty Cold War: Przełom (Break on Through) - solucja, opis przejścia Call of Duty Cold War poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2021
W tym rozdziale poradnika znajdziesz informacje o misji Przełom (Break on Through) w grze Call of Duty Cold War. Przełom to ósma misja w kampanii, w której będziesz musiał przechodzić ją aż 4 razy.
Misja w całości składa się z otwartych walk i różnych dziwnych iluzji. W tej misji również możesz dostać osiągnięcie Czerwone drzwi (The Red Door), które polega na byciu nieposłusznym Adlerowi. Najlepiej, jeśli postanowisz przed misją, żeby cały czas się sprzeciwiać lub cały czas być posłusznym.
Każde przejście (lub scenariusz) w tej misji zaczyna się tak samo, natomiast różni się tym, co zrobisz podczas przechodzenia. Pierwszy scenariusz rozpoczyna się od rozbicia się helikoptera razem z Tobą, Ty i Twoi sojusznicy będą pod ciężkim ogniem przeciwnika. Będziesz musiał wziąć broń, wyczyścić pole i iść dalej.
Drugi scenariusz zaczyna się w tym samym miejscu tylko o zmierzchu i w innych okolicznościach. Tutaj będziesz musiał sam przedrzeć się przez przeciwników za pomocą łuku.
Trzeci scenariusz rozpoczyna się za dnia, też w tym samym miejscu co poprzednie, na wyposażeniu będziesz miał granatnik M79.
Czwarty i finalny scenariusz zaczyna się za dnia, ale będziesz mógł ominąć walkę. Tutaj już nie ma za bardzo znaczenia, jakiego wyboru dokonasz - czy będziesz posłuszny czy nie.
Poniżej znajdziesz dwie ścieżki dla każdego powtórzenia misji (dla każdego scenariusza).
Pierwszy scenariusz
Wykonuj polecenia Adlera
Jeśli zdecydujesz się wykonywać polecenia Adlera, nawiążesz kontakt z małą grupą amerykańskich żołnierzy. Będziesz musiał po cichu wyeliminować rywali (nie ma to znaczenia, czy faktycznie zrobisz to po cichu czy nie). Wyeliminuj żołnierzy przeciwnika i idź dalej wzdłuż strumyka, skręć w prawo i wejdź do jaskini i eliminuj dalej przeciwników w środku. Idź, dopóki nie znajdziesz czerwonych drzwi.
Ignoruj polecenia Adlera
Jeśli zignorujesz polecenia Adlera i pójdziesz w lewo, zamiast w prawo, dojdziesz do mostu linowego - tutaj jeszcze możesz zdecydować, czy posłuchać Adlera i iść do jaskini, czy nie. Przejdź przez most. Będziesz musiał przypuścić atak przez wioskę. Wyeliminuj wszystkich przeciwników i przejdź do końca. W pewnym momencie helikopter zaatakuje skupiska domów, ukazując czerwone drzwi. Przejdź przez nie i usiądź na krześle.
Drugi scenariusz
Wykonuj polecenia Adlera
Na rozwidleniu idź lewą ścieżką i przejdź most linowy, a następnie przejdź w prawo, zgodnie z poleceniami Adlera. Będziesz musiał się przedrzeć przez wioskę pełną żołnierzy wrogą. Wyeliminuj wszystkich i przejdź dalej, dopóki helikopter nie zniszczy skupisk domów i pojawi się bunkier z czerwonymi drzwami. Wejdź do środka - znajdziesz się w pomieszczeniu z 2 projektorami.
Ustaw projektory w taki sposób, aby pokazały Ci się drzwi i przejdź przez nie.
Ignoruj polecenia Adlera
Jeśli ponownie nie posłuchasz Adlera, idź na rozwidleniu przy ruinach w lewo. Przekrocz most liniowy i wbrew poleceniom Adlera, za mostem skręć ponownie w lewo. Dojdziesz do miejsca, gdzie toczą się ciężkie walki z przeciwnikiem. Dostaniesz wtedy snajperkę - wyeliminuj wszystkich przeciwników. Po zrzucie napalmu, w jednym z domów znajdziesz czerwone drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się na środku korytarza do laboratorium. Jeśli interesuje Cię fabuła, po lewej stronie znajdziesz kilka okien - po interakcji z nimi będą sugerowały, że Twoja postać została poddana praniu mózgu. Idź do końca korytarza i otwórz ostatnie okno. Usiądź na krześle.
Trzeci scenariusz
Wykonuj polecenia Adlera
Tym razem przy ruinach wybierz drogę w lewo. Zauważysz walkę zamrożoną w czasie. Przejdź przez most i kieruj się w lewo. Za pomocą snajperki wyeliminuj wszystkich przeciwników i poczekaj na atak napalmem. Pojawią się drzwi w jednej z chat - spróbuj przez nie przejść. Zostaniesz przeteleportowany do korytarza. Staraj się cały czas podążać za czerwonymi drzwiami i przechodzić przez nie. Gdy już przejdziesz przez właściwe i jedyne drzwi, przejdź przez salę dalej aż znajdziesz komputer - użyj go.
Ignoruj polecenia Adlera
Ponownie wybierz przy ruinach ścieżkę po lewej. Po chwili przy moście będziesz zmuszony użyć tyrolki. Użyj jej, ale nie idź do jaskini - po prawej stronie znajdziesz drewniany właz. Wejdź do środka i idź do środka ciemnych tuneli. W końcu dojdziesz do dużej ciemnej jaskini gdzie zaatakują Cię zombie i Cię zabiją. Przejdź przez czerwone drzwi. Zostaniesz teleportowany do korytarza. Cały czas przemierzaj przez korytarze do czerwonych drzwi. Na samym końcu usiądź na krześle.
Czwarty scenariusz
W tym scenariuszu możesz przeskoczyć walki na polach i przejść od razu do ruin. Czerwone drzwi pojawią się w samych ruinach. W tym momencie nie ma różnicy czy przejdziesz przez nie, czy odmówisz i pójdziesz swoją drogą - czerwone drzwi będą Ci spadać z nieba, aż w końcu teleportuje Cię do pomieszczenia, gdzie będziesz musiał przez nie przejść. Pojawisz się w pomieszczeniu razem z Perseuszem. Podczas spotkania dowiesz się, gdzie chce zdetonować wszystkie głowice nuklearne. Po wszystkim dowiesz się, że jesteś jednym z żołnierzy, którzy zostali ranni podczas misji Ślepa Uliczka (Nowhere left to run). Zostałeś wtedy pojmany i wyprano Ci mózg.