Call of Duty Cold War: Koniec zabawy - solucja, opis przejścia Call of Duty Cold War poradnik, solucja
End of the line - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2021
Ta sekcja poradnika poświęcona jest misji Koniec zabawy (End of the Line) w grze Call of Duty Cold War. Koniec zabawy to siódma misja w kampanii, w której będziesz przeprowadzać frontalny atak na przeciwnika.
Misja w całości składa się z otwartych walk. Generalnie nie musisz tutaj szukać żadnych dowodów. Na koniec misji jednak będziesz musiał podjąć wybór.
Miej na uwadzę to, że to jest ostatnia szansa, aby otworzyć sobie w bazie furtkę do ukrytego pomieszczenia. To także ostatnia szansa na wykonanie misji pobocznych - Operacji Czerwony Cyrk (Operation Red Circus) i Operacji Chaos (Operation Chaos).
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wyborach, zajrzyj do rozdziału Ważne wybory.
Dotrzyj do pomieszczenia z kamerami
Na samym początku spotkasz się z Lazarem i Park. Zaczynasz misję z dość mocną snajperką, pistolet sobie zamień na coś innego jak będziesz mieć taką możliwość. Idźcie razem do kościoła i skręć w prawo. Dołącz do Park i Lazar, wyważ drzwi. Niedługo połączysz siły z Adlerem. Wyjdźcie na plac - tam będzie Cię czekać walka.
Po lewej stronie drogi powinna być drabina - z tej pozycji ma się widok na cały plac, więc wykorzystaj snajperkę. Przeciwników znajdziesz na placu, w oknach i na dachu. Będą dwie fale wrogów, więc przygotuj się na trochę dłuższą walkę. Przy wejściu głównym jest stanowisko kaemów - dopilnuj, aby nikt przy nim nie stał. Po wszystkim wejdź do środka. I kieruj się razem z resztą do ogrodu. Po drodze znajdziesz 3 wrogów.
W ogrodzie zobaczysz miny - rozbrój je (strzelaj do nich albo podejdź do nich na tyle, aby odblokowała Ci się opcja interakcji). Poniżej znajdziesz zdjęcie, jak wyglądają miny.
Co jakiś czas będą przychodzić przeciwnicy, rozprawiaj się z nimi. Idź dalej - na wyższym piętrze znajdziesz przeciwników, jeden z nich ma wyrzutnie pocisków. Wyeliminuj ich. Skorzystaj z kolumn, żeby w razie czego mieć osłonę. Gdy już się z nimi rozprawisz, idź dalej, rozpraw się z kolejnymi przeciwnikami, aż nie dojdziesz do pomieszczenia z kamerami.
Skorzystaj z komputera i znajdź kamerę numer 4 - tam znajdziesz pomieszczenie 27-B, zobaczysz jak ktoś wchodzi do pomieszczenia i zabija naukowców.
Zlokalizuj naukowców
Załóż ładunek C4 na drzwi i dołącz do reszty drużyny. Biegnij na schody, skręć w prawo. Wyeliminuj wszystkich żołnierzy po drodze i wejdźcie do pomieszczenia 21-A. W środku również czekają na Ciebie rywale. Idź dalej. W pewnym momencie zobaczysz uciekających naukowców. Jeśli będziesz odpowiednio szybki i odstrzelisz wrogów, dasz radę uratować naukowców i ukończyć wyzwanie. Na dachu również znajdują się przeciwnicy.
Kontynuuj dalej poszukiwania naukowców razem ze swoimi sojusznikami aż dotrzesz do pomieszczenia 27-B. Weź ze stołu potrzebne dowody i porozmawiaj z ledwo żywym naukowcem.
Ucieknij przez dach
Po spotkaniu z ledwo żywym naukowcem, idź dalej ze swoją drużyną i eliminuj wszystko co spotkasz na drodze. W pewnym momencie droga się kończy - przejdź przez okno jak na zdjęciu poniżej.
Idź dalej aż na dach, dopóki nie przegrupujesz się z resztą. Dostaniesz informację, że siły przeciwnika atakują Twoją pozycję. Broń się do oporu, korzystaj ze snajperki, karabinów szturmowuch, granatów. W pobliżu znajdziesz trochę broni i granaty do podniesienia. Na początku zaatakują Cię snajperzy z prawej strony na dachu.
Po nich, lewą stroną wzdłuż balkonów będą biegli nowi wrogowie. Zwróć uwagę na budynki po lewej stronie - przeciwnicy lubią tam wchodzić na dach. W pewnym momencie dostaniesz wsparcie powietrzne - użyj go od razu.
Przeciwnicy będą przez cały czas podświetlani. Najlepiej zastosować najmniejszy możliwy kaliber lub mix kalibrów, z tego względu, że najmniejszy kaliber ładuje się najszybciej. Za szybkie i sprawne zbombardowanie przeciwników ukończysz wyzwanie. Po tej sekwencji między Twoimi sojusznikami zobaczysz linę - użyj jej i broń się dalej. Obojętnie jak zaciekle będziesz się bronić, uderzy w Ciebie rakieta z RPG. Zauważysz ledwo żywych kompanów i wybór, kogo uratować.
Masz 3 opcje do wyboru - uratować Lazar, uratować Park lub nie ratować nikogo. Obojętnie jakiego wyboru dokonasz (będzie to miało wpływ na zakończenie), misja zakończy się. Jakakolwiek podjęta akcja zostanie zanotowana i przypomniana przy podsumowaniu kampanii.