Call of Duty Cold War: Desperackie Środki - solucja, opis przejścia Call of Duty Cold War poradnik, solucja
Desperate measures - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2021
Ta sekcja poradnika poświęcona jest misji Desperackie środki (Desperate measures) w grze Call of Duty Cold War. Desperackie środki to szósta misja w kampanii, w której będziesz działać pod przykrywką, aby potem przypuścić atak.
Misja składa się z etapów, gdzie musisz działać jako podwójny szpieg, a także gdzie z Adlerem przypuszczasz atak na siedzibę KGB. W tej misji znajdziesz również dość ważny dowód do Operacji Czerwony Cyrk (Operation Red Circus).
Aby się dowiedzieć więcej o dowodach w tej misji, przejdź do sekcji Dowody.
Wyłącz kamery i zdobądź klucz
Misję zaczniesz przed komputerem. W pewnym momencie zadzwoni telefon - wybierz opcje z bezpiecznym połączeniem. Dalej nie ma większego znaczenia co wybierzesz.
Uwaga! Jeśli uratowałeś Richtera w Cegle w murze, dostaniesz również zadanie, aby go wyeliminować. Dostaniesz następnie wezwanie do Gorbaczowa - idź na spotkanie na 1 piętro. Na spotkaniu zostaniesz zapytany o to, kto jest kretem w KGB - odpowiedz jak Ci wygodnie. Następne pytanie będzie dotyczyć klucza. Tutaj nie ma to też większego znaczenia. Jakąkolwiek odpowiedź wybierzesz, klucz dostanie generał Charkov. Po wyjściu z dostaniesz mapę siedziby i kilka dróg do wykonania zadania.
Najpierw jednak trzeba wyłączyć kamery. Idź na dół, skręć w prawo i wejdź do pomieszczenia z kamerami. Powal strażnika - jeśli nie będziesz miał takiej opcji, wejdź na chwilę za kraty, tam gdzie się wyłącza kamery, po lewej stronie pomieszczenia. Wtedy będziesz mógł powalić strażnika. Ciało schowaj do szafy i wyłącz kamery.
Teraz masz kilka ścieżek do wyboru. Jeśli Ci zależy bardzo na tym, aby wykonać potem misje Operacja Czerwony Cyrk, będziesz musiał znaleźć dowód.
Obojętnie, którą metodę wybierzesz, unikaj wykrycia i chowaj ciała. Nie powinieneś mieć większego problemu z dostaniem klucza, najłatwiejsza droga to przez pomieszczenie do wprowadzania danych. Jest wysoka szansa na to, że właśnie w tym pomieszczeniu zobaczysz dowód. W środku pilnuje tylko 1 strażnik, więc będzie Ci łatwo tam wejść. Do pomieszczenia prowadzą 2 drzwi, z czego jeden pilnuje strażnik.
Wejdź przez te niepilnowane, następnie ustaw się do kolejnych drzwi tak, żebyś mógł bez problemu otworzyć je wytrychem. Wyeliminuj strażnika w środku i go schowaj. Przejdź do następnego pomieszczenia, tym razem mniejszego - tam znajdziesz komputer do swojego głównego celu misji. Po uzyskaniu klucza, kieruj się do bunkra.
Pokaż klucz strażnikowi, wejdź do środka. W pewnym momencie gra poprosi Cię, żebyś użył radia - zrób to. Idź dalej do drzwi i spotkaj się z Adlerem.
Wykradnij dane
Jako Bell, schowaj się najpierw za skrzynką, a następnie wyeliminuj jednego ze strażników (kiedy będą do Ciebie tyłem). Przebierz się w jego mundur. Idź za Adlerem. Przy wykrywaczu metali obojętnie czy będziesz chciał iść naokoło czy nie - i tak będziesz musiał przejść przez wykrywacz.
Rób to co karzą, postaw torbę w wyznaczonym miejscu przy okienku. Z opresji wyratuje Cię podwójny szpieg KGB. Następnie kieruj się do windy z Adlerem.
Do windy wejdzie jeszcze jeden człowiek i wywiąże się z tego dziwna konwersacja - w tym dialogu wybierz, że to Twój pierwszy dzień oraz opcję związaną z Sobolem (tym sposobem zaliczysz jedno wyzwanie). Możesz też go zaatakować bez ostrzeżenia - nie ma to znaczenia.
Przebijaj się przez zastępy wrogów wraz z Adlerem. Zwracaj uwagę na wyższe poziomy, skąd będą też wychodzić przeciwnicy. W pewnym momencie będzie musiał umieścić gaz w systemie wentylacji - zrób to i dalej przemieszczaj się z Adlerem.
Wykończ każdego kto Ci wejdzie w drogę aż dojdziesz do bunkra - użyj na nim klucza. Zanim jednak użyjesz komputera w środku, rozejrzyj się - znajdziesz tam parę broni, miny itd. Miny porozstawiaj przy wejściu i dalej w pomieszczeniu z kolumnami, aby przeciwnicy się porozbijali o nie. Wybierz sobie broń jaką chcesz. Następnie użyj komputera i przeżyj do końca czasu. Chowaj się za biurkiem, w razie potrzeby możesz podjąć walkę z różnych kątów, blisko drzwi bunkra.
Po wszystkim podążaj dalej za Adlerem, zabij każdego na swojej drodze. W pewnym momencie zgaśnie światło - możesz z zaskoczenia atakować przeciwników, korzystając z kucania i szukając ich latarek. Podążaj dalej za Adlerem. Okaże się, że podwójny szpieg Belikov został złapany. Aktywuj gaz. Adler otworzy Ci drzwi, wykończ szybko po drodze wrogów i załóż maskę Belikovi.
Podążaj dalej z Adlerem i przedrzyj się przez zastępy przeciwników. Przy windzie spotkasz dwóch opancerzonych przeciwników. Zasada jest taka sama jak wcześniej - strzelaj im w głowę dopóki nie padną. Jeśli masz jeszcze miny, możesz ich użyć. W środku windy po lewej stronie znajdziesz ciężki sprzęt. Załóż go. Kiedy już wjedziesz na piętro, strzelaj do wszystkiego co się rusza i kieruj się wraz z innymi do wyjścia.
Gdy będziesz przy aucie, napotkasz jeszcze dwóch opancerzonych przeciwników, ale nie powinieneś mieć z nimi większych problemów. Jak się z nimi rozprawisz, wsiądź do auta. Obróć się do tyłu i strzelaj do wszystkiego co próbuje Cię gonić.