Call of Duty Cold War: Cegła w murze - solucja, opis przejścia Call of Duty Cold War poradnik, solucja
Brick in the wall - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2021
W tym rozdziale poradnika znajdziesz opis misji Cegła w murze (Brick in the wall) w grze Call of Duty Cold War. Cegła w murze to trzecia misja w kampanii, która miesza sekwencje skradankowe z typowymi strzelankowymi pod koniec.
Cała misja składa się z kilku etapów, z czego większość jest skradankowych i wywiadowczych - będziesz prowadził przez chwilę obserwacje, spotkasz się z innym agentem, a także będziesz się zakradać do mieszkania Krausa. Poniżej znajdziesz opis misji.
- Zidentyfikuj Franza Krausa
- Skontaktuj się z agentem CIA
- Cel poboczny - zlokalizuj złapanego informatora
- Spotkaj się z Lazarem i zinfiltruj mieszkanie Krausa
- Rozpraw się z Volkovem
Zidentyfikuj Franza Krausa
Rozpoczynasz misję w metrze. Postępuj zgodnie ze wskazówkami Adlera, kiedy opuścicie wagon. Ze swoimi wrogrami rozprawiaj się po cichu (poprzez eliminacje na bliski dystans lub za pomocą pistoletu z tłumikiem).
W pewnym momencie wyjdziecie z Adlerem na powierzchnię i zatrzyma was strażnik. Zauważ na zdjęciu na dole, że Adler ma z tyłu za pasem broń. Gdy Adler zagaduje strażnika, nakieruj swój widok na pistolet Adlera i wyciągnij go, rozpraw się z przeciwnikiem.
Po wszystkim podążaj dalej za Adlerem i wykorzystaj jego wskazówki na dachu. Na samej górze wyciągnij lornetkę (domyślnie 3), namierz Krausa i obserwuj go. Po wszystkim podążaj dalej za Adlerem i zejdziecie na dół.
Skontaktuj się z agentem CIA
Kiedy zejdziesz na dół z Adlerem, dowiesz się, że będziesz musiał iść do baru podsłuchać rozmowę Krausa i spotkać się z agentem CIA. W drodze do baru nie musisz się ukrywać, po prostu nie wpadnij na strażników. Gdy wejdziesz do baru, w głąb pomieszczenia po lewej stronie znajdziesz swój kontakt - poznasz też po niebieskiej parasolce zawieszonej na krześle. Przysiądź się do kobiety i rozłóż swoje urządzenie do podsłuchu. W tym momencie możesz wypytać agentkę o co tylko chcesz - agentka podzieli się z Tobą informacją o pojmanym innym agencie, którego będziesz możesz uratować (tu decyzja zależy od Ciebie).
W pewnym momencie będziesz musiał się szybko ewakuować - idź do łazienki i wykorzystaj małe okno, aby wydostać się z budynku. Od tego momentu masz możliwość wykonania pobocznego zadania na dwa sposoby lub zignorowania go i osiągnięcia celu głównego misji. Zanim jednak to zrobisz, musisz przekraść się między strażnikami. Kucnij i znajdź drzwi takie, jak na zdjęciu poniżej (powinny być niedaleko od budynku, z którego ewakuowałeś).
Wejdź do środka, idź na górę i wyeliminuj strażnika po cichu. Idź dalej i przejdź przez drzwi. Teraz możesz wybrać, czy iść w stronę informatora czy spotkać się z Lazarem. Za pomocą lornetki możesz oznaczać przeciwników (po prostu obserwuj ich na zbliżeniu i zaznaczą się). Zejdź na dół.
Cel poboczny - zlokalizuj złapanego informatora
Jeśli chcesz po drodze wykonać cel poboczny (a to się opłaca z jednego dobrego powodu - możesz dokonać wyboru oraz znaleźć dowód do misji dodatkowej).
Aby się dowiedzieć więcej o dowodach w tej misji, przejdź do sekcji Dowody.
Aby się dowiedzieć więcej o wyborach w tej misji, przejdź do sekcji Ważne wybory.
Aby ominąć strażników po drodze, idź lewą stroną przez budynki - znajdziesz po drodze paru strażników, rozpraw się z nimi i w miare możliwości ukryj ciała.
Po drodze do swojego celu powinieneś spotykać raczej osamotnionych strażników, jeśli będziesz faktycznie się trzymał budynków. Informator jest dość blisko, w piwnicy. Strzeże go 3 strażników, wszyscy odwróceni do Ciebie tyłem (albo ucinający akurat drzemkę). Na zdjęciu poniżej wszyscy zostali zaznaczeni.
Zastrzel strażników i możesz przesłuchać najpierw informatora i zdecydować co z nim zrobić. Teraz kieruj się do celu głównego misji, wyjdź z piwnicy i kieruj się od razu na lewo na drabinę, prowadzącą na rusztowanie.
Spotkaj się z Lazarem i zinfiltruj mieszkanie Krausa
Przejdź przez rusztowanie i zeskocz z niego. Po drodze spotkasz jeszcze dwóch strażników, z czego 1 możesz całkowicie ominąć. Pamiętaj, aby w miarę możliwości ukryć zwłoki. Idź do Lazara i spotkaj się z nim, a następnie idź za nim. W sklepie razem z Lazarem spotkasz się z Park - wyjmij lornetkę i namierz Krausa w oknie - jest zaraz nad wejściem głównym. Przybliż widok i podsłuchaj jego rozmowę. Po wszystkim wyjdź ze sklepu frontowymi drzwiami i idź do budynku Krausa. Omijaj strażników (nie musisz się skradać)!
Idź na pierwsze piętro i po lewej stronie wejdź do mieszkania numer 27. W tym momencie masz pistolet ze strzałkami usypiającymi - będzie Ci tutaj potrzebny. Skradaj się w mieszkaniu Krausa - poczekaj, aż żona Krausa odbierze telefon - możesz ją uśpić i ułożyć na sofie albo iść od razu na górę. Idź na górę powoli - Kraus jest blisko, próbuj go trochę obserwować i poczekaj aż odejdzie. Wejdź do pierwszego pokoju naprzeciw schodów - do pokoju dziecięcego. Poczekaj aż całkiem odejdzie i przejdź do pokoju obok - tam znajdziesz dowód do misji pobocznej.
Idź na koniec korytarza i skręć w prawo do biura Krausa - to jedyne pomieszczenie bez drzwi. Włącz teraz ultrafiolet i prześwietl ślady po lewej stronie szafy. Następnie szybko prześwietl ślady pod obrazem po prawej stronie pokoju. Użyj przycisku interakcji, w miarę szybko na obu śladach. Powinno Ci się otworzyć przejście.
Wejdź do środka i otwórz teczkę - nie ma znaczenia teraz, jaką opcję dialogową wybierzesz. Teraz ewakuuj się stamtąd przez drzwi, które wyglądają jak szafa.
Rozpraw się z Volkovem
Po cutscene bierz broń i rozprawiaj się po kolei z przeciwnikami. Chowaj się po drodze za przeszkodzami. Uważaj po drodze na czerwone beczki. Jeśli Ci się nie podoba broń, po prawej stronie znajdziesz pomieszczenie, gdzie znajdziesz ak-47 z optyką.
Cały czas idź w głąb magazynu, eliminując kolejnych przeciwników. Za moment zapędzisz Volkova w kozi róg i masz teraz wybór czy go zastrzelić na miejscu czy pojmać. Obojętnie co zrobisz, misja zakończy się sukcesem.