[9] Union Station - Shopping Plaza cz.2 | BloodRayne 2 poradnik BloodRayne 2
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Podejdź do ołtarza znajdującego się w centralnej części zbiornika a załączy się dodatkowy filmik (screen 1). Po chwili dhampirzyca ponownie znajdzie się w badanej lokacji. Możesz ruszać dalej. Skieruj się do jedynych możliwych drzwi (screen 2).
Znajdziesz się w niezbyt dobrze oświetlonym korytarzu. Skręć w lewo i biegnij przed siebie. Wskocz do znajdującego się tu szybu windy (screen 1). Nie musisz się obawiać, Rayne bez żadnych problemów przeżyje ten skok. :-) Na dole wpadniesz na kilku przeciwników, z którymi dość szybko powinieneś się uporać (screen 2). Skieruj się do kolejnych schodów znajdujących na końcu korytarza.
Ruszaj na górę. Na pierwszym piętrze wpadniesz na dwóch gostków (screen 1), z którymi dość szybko sobie poradzisz (nie mają broni białej). Jeśli chcesz możesz spróbować zrzucić ich na dół. Ruszaj dalej. Na najwyższym piętrze spotkasz przeciwnika uzbrojonego w dość mocną giwerę. Radziłbym rozważyć załączenie trybu spowolnienia czasu (screen 2). Skorzystaj ze znajdujących się kawałek dalej drzwi.
Znajdziesz się w pomieszczeniu z jednym a na dodatek nieuzbrojonym w nic poważnego przeciwnikiem. Wykończ go standardowymi metodami, możesz też spróbować wyssać z niego krew. Skorzystaj ze znajdujących się kawałek dalej schodów (screen 1). Po chwili załączy się krótka scenka przerywnikowa. Załatw gostka, który Cię zaatakuje (screen 2) a następnie rozbij szybę, aby móc przedostać się do dalszej części kompleksu.
Ruszaj prosto. Wpadniesz tu na kilku nowych przeciwników (screen 1). Przy odrobinie szczęścia powinno Ci się udać przerzucić co najmniej jednego z oponentów przez balustradę. Po skończonej walce ruszaj dalej. Załączy się krótka scenka przerywnikowa. Zjedź po poręczy na dół (screen 2) i zlikwiduj pojedynczego przeciwnika.
Załączy się kolejna (na dodatek niezbyt długa) scenka przerywnikowa (screen 1). Po odzyskaniu kontroli nad Rayne skorzystaj z najbliższych drzwi. Przejdź na drugi koniec pomieszczenia i wskocz do charakterystycznej dziury (screen 2), aby zakończyć ten poziom.