[25] Kagan's Tower - Xerx's Laboratories cz.1 | BloodRayne 2 poradnik BloodRayne 2
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Paradoksalnie najbliższe etapy nie sprawią Ci większych problemów. Tyczy się to przede wszystkim napotykanych przeciwników. Na wielu z nich bez żadnych obaw będziesz sobie mógł wskakiwać. :-) Na początek czeka Cię niezbyt skomplikowana zręcznościowa zagadka. Będziesz musiał zniszczyć pięć "słonecznych" dział (screen 1), podobnych do tych, które ukazany zostały już wcześniej na pełnoprawnym filmiku przerywnikowym. Aby podejrzeć lokalizacje dział możesz oczywiście skorzystać z trybu Aura Vision (screen 2). W pierwszej kolejności radziłbym zająć się trzema obiektami zlokalizowanymi na niższych platformach. Wyżej rozstawione działa dobrze byłoby zostawić sobie na koniec.
Zwróć uwagę na to, iż poszczególne działa będą próbowały Cię namierzać. Powinieneś więc wykonywać dużo skoków, nie radziłbym również zatrzymywać się na dłużej w jednym miejscu. Z niszczeniem wspomnianych obiektów nie powinieneś mieć większych problemów (screen 1). Korzystaj z tego, iż w okolicy znajdują się nieuzbrojeni (lub wyposażeni w same giwery) przeciwnicy, na których możesz się pożywiać. Aby dotrzeć do dwóch ostatnich dział będziesz musiał skorzystać z okolicznych kratek (screen 2).
Przeskakuj na znajdującą się tu pionową rurkę, tak aby móc dotrzeć do obu działek (screen 1). Po chwili załączy się scenka przerywnikowa z rozmowy z Xerx'em (screen 2). Teraz nie będziesz niestety mógł go załatwić. Nie masz się co jednak martwić, wpadniesz bowiem na niego w dalszej części gry. Rayne zdobędzie nowy tryb prowadzenia ostrzału - Blood Hammer. Jest to wyjątkowo przydatny wampirzy odpowiednik klasycznej wyrzutni rakiet.
Zwróć uwagę na otwarty szyb windy znajdujący się niedaleko miejsca, w którym stał Xerx (screen 1). Będziesz się musiał tam teraz udać. Po drodze dobrze byłoby zregenerować siły (w okolicy powinno pozostać jeszcze kilku przeciwników). We wspomnianym szybie czeka Cię trochę skomplikowanych akrobacji. Na początek wskocz na pojedynczy krążek (screen 1). Wciśnij S i Spację, aby zeskoczyć na znajdującą się pod nim poręcz. Podejdź kawałek do przodu, a Rayne powinna zacząć przesuwać się na poręczy. Nie może jednak dojechać do końca (spadnie na dół). Musisz wskoczyć na jeden z wyżej położonych drążków.
Docelowo powinieneś znaleźć się na kratce, z której przeskocz na kolejny drążek (screen 1). Przed Tobą jeszcze tylko dwie pionowe rurki. Uważaj jednak, gdyż Rayne zaatakowana zostanie przez uzbrojonego gostka. Osobiście radziłbym pośpieszyć się z dwoma ostatnimi skokami, tak aby móc wskoczyć na platformę, na której się znajduje się wspomniany przeciwnik i osobiście się z nim rozprawić (screen 2).
Nie musisz już wracać się do szybu windy. Zacznij badać sąsiednie pomieszczenia. Po drodze będziesz oczywiście wpadał na pojedynczych przeciwników (screen 1). Uważaj gdyż część z nich może być uzbrojona w broń białą. Po dotarciu do większego pomieszczenia będziesz musiał rozprawić się z kolejnymi gostkami (screen 2). Zwróć uwagę na to, iż mają tu miejsce inne walki. Możesz to wykorzystać i staranniej wybierać kolejne cele. Warto również wykonywać ciosy wykańczające spychając przeciwników na znajdujące się w okolicy biurka. Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka, tak więc nie możesz się zgubić.