[16] Wetworks - Chemical Processing | BloodRayne 2 poradnik BloodRayne 2
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Etap ten jest wyjątkowo krótki. Nie jest jednak zbyt prosty, gdyż czeka Cię kolejny pojedynek z Foremanem. Na początek załączy się scenka z rozmowy z Severinem (screen 1). Okazuje się, iż wampiry opracowały pewien rodzaj "chmury", dzięki której będą mogły poruszać się za dnia. Rayne musi sabotować okoliczną fabrykę, tak aby plany krwiopijców legły w gruzach. Ruszaj przed siebie. Po chwili wpadniesz na kilku przeciwników (screen 2). Z racji tego, iż nie są zbyt silni radziłbym wykonać na nich ciosy wykańczający, tak aby móc napełnić niebieski pasek Rage.
Za rogiem wpadniesz na wspomnianego już wcześniej Foremana (screen 1). Podobnie jak w przypadku poprzedniej walki z tym stworem, także i teraz powinieneś odpalić tryb Blood Fury. Prawdopodobnie nie wystarczy Ci go do końca walki, tak więc będziesz musiał wykonać kilka standardowych ataków. Nie polecam zajmować się likwidacją pomocników Foremana, gdyż najprawdopodobniej więcej na tym stracisz niż faktycznie zyskasz. Po kilkudziesięciu sekundach walki powinno Ci się udać zatłuc bestię (screen 2).
Uwaga! Z racji tego, iż Rayne jest zapewne bardzo osłabiona powinieneś być dość ostrożny. Napotykanych wrogów (screen 1) próbuj obezwładniać, tak aby móc się na nich pożywić. Po dotarciu do większej hali skręć w lewo. Na jednej ze ścian odnajdziesz wampirze przejście (screen 2), z którego obowiązkowo powinieneś skorzystać.
Po zregenerowaniu sił możesz ruszać dalej. Dotrzesz do klatki schodowej (screen 1). Skieruj się na wyższe piętro. Zabij znajdujących się tu przeciwników a następnie podejdź do zamkniętej bramy (screen 2). Aby ją otworzyć będziesz musiał rozwiązać kolejną zagadkę. Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad tytułową dhampirzycą zeskocz na niższy poziom (powinieneś zauważyć charakterystyczny mostek).
Aby móc przejść dalej będziesz musiał doprowadzić do eksplozji wrzucając do okolicznego kotła (screen 1) sześciu wybranych przez siebie przeciwników. Ustaw się w dowolnym miejscu a gdy tylko zjawią się wrogowie załącz spowolnienie czasu. Korzystając z harpuna wrzuć jednego z przeciwników do kotła (screen 2). Po chwili załączy się krótka scenka. Czynność tę będziesz musiał pięciokrotnie powtórzyć.
Po wykonaniu zadania załączy się krótka scenka przerywnikowa (screen 1). W wyniku eksplozji brama zostanie zniszczona. Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Rayne skieruj się do schodów, z których korzystałeś kilka chwil wcześniej. Po dotarciu na górę podbiegnij do zniszczonej bramy (screen 2). Po chwili załączy się kolejny filmik a ty zaliczysz ten poziom.