WRECKED - Junk Science | BlackSite Area 51 poradnik BlackSite: Area 51
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
WRECKED: Junk Science
Od tego miejsca, do końca gry akcja toczyć będzie się w zamkniętych przestrzeniach. Po przejęciu kontroli nad bohaterem zejdź schodami na dół i po dotarciu do rozległego holu zeskocz na dół. |
Idąc przed siebie dotrzesz do miejsca, gdzie natkniesz się na gruzy i skały, oraz znajdujące się obok schody - wejdź nimi na górę. Tam, za wcześniej zamkniętymi drzwiami, znienacka zaatakują Cię mutanty. Pozbądź się ich i przejdź przez nowo powstałe przejście (bonus ).
Następnie wejdź schodami na wyższy poziom i skręć w prawo. Minąwszy gruzy ukazane na zdjęciu dojdzie do zapisania rozgrywki. |
Nieco dalej zaatakują Cię kolejni oponenci, początkowo będzie ich tylko kilku, lecz po przejściu paru kroków do pomieszczenia ze zrujnowanym sufitem (bonus ) (prawe zdjęcie) pojawią się kolejni (zeskoczą z sufitu).
Dalsza droga prowadzić będzie koło wielkiego, pomarańczowego promienia. |
Gdy skręcisz w lewo natkniesz się na dwóch patrolujących, humanoidalnych przeciwników. Będą stać tyłem, wiec rzuć w ich kierunku granatem tak, by trafić jednego z nich (przypominam, że granat zetknąwszy się z żywym przeciwnikiem eksploduje natychmiast). |
W kolejnym pomieszczeniu będzie nieco trudniej, a to z uwagi na przeciwnika znajdującego się na kładce zawieszonej pod sufitem. Posiadać on będzie broń strzelającą plazmą, pozbądź się go w pierwszej kolejności. Przeciwnicy znajdujący się blisko Ciebie będą doskonałym materiałem na trening dla podkomendnych (oczywiście, pomoc z Twojej strony będzie jak najbardziej wskazana).
W momencie pokonania wszystkich przejdź na kładkę, gdzie przed paroma chwilami stacjonował przeciwnik z plazmą. Podnieś jego broń i odwróć się w kierunku pokazanym na prawym zdjęciu, w stronę dalszej drogi. Nadbiegną stamtąd nowi nieprzyjaciele, możesz bez przeszkód skorzystać z nowo zdobytej pukawki.
Nieco dalej trafisz do charakterystycznego korytarza (zdjęcie), wiedz, że na jego końcu czekać będzie na Ciebie kilkoro wrogów. Pokonaj ich nie wchodząc do wąskiego przejścia, gdyż jeden z napastników posiada silną broń (plazmę). |
Pomieszczenie, w którym znajdziesz się za parę sekund to kolejna arena walki. Tym razem niewielkim utrudnieniem będą przeszkody i filary, za którymi przeciwnicy znajda schronienie, jednak granaty powinny i na to znaleźć rozwiązanie. |
Po zastrzeleniu wszystkich otworzą się pobliskie drzwi, wejdź przez nie do środka (bonus ). Dojdzie tam do krótkiej rozmowy z nowym bohaterem. Gdy rozmowa dobiegnie końca opuść pokuj tymi samymi drzwiami, którymi tu trafiłeś. |
Po wyjściu spójrz w lewo. Znajduje się tam kolejne zamknięte przejście, które po chwili zacznie być przepalane od drugiej strony. Przygotuj się na walkę (granaty, a dokładniej jeden). Jednak to nie wszystko, na lewo od drzwi znajduje się ściana, która niemal w tym samym momencie co otwarcie włazu zostanie wysadzona. Wrogowie wybiegną z obydwu wyrw, czekaj na nich stojąc za którąś z pobliskich przeszkód.
Po zażegnaniu niebezpieczeństwa przejdź przez wyrwę w ścianie i zejdź na dół kamienistym tunelem, a następnie skręć w lewo. Trafisz w ten sposób do rozległego holu (bonus ). Natkniesz się tu wyłącznie na kilku oponentów, ich wyeliminowanie to czysta formalność. |
Idąc przed siebie zeskocz na dół i pokonując częściowo zrujnowany korytarzem dotrzesz do końca etapu. |