RACHEL - Domestic Surveillance | BlackSite Area 51 poradnik BlackSite: Area 51
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
RACHEL: Domestic Surveillance
Etap slumsów i wiosek kampingowych może wydawać się nieco bardziej wymagający, jednak i on nie przysporzy większych problemów. Po przejęciu kontroli nad bohaterem przejdź przed siebie i skręć w lewo. |
Na znajdującym się przed Tobą wzniesieniu umieszczona jest przyczepa, która pchnięta zostanie w Twoją stronę. Uniknij zderzenia uciekając na bok. Po tym zdarzeniu dojdzie do ataku. Zaatakuje Cię kilku strzelców i roboto-podobny przeciwnik.
Po dotarciu do skalnej ściany na górze wzniesienia skręć w lewo i zastrzel kolejnego napastnika. |
Nieco dalej sytuacja z przed chwili stanie na głowie, czyli to Ty będziesz mieć możliwość pchnięcia przyczepy w kierunku napastników (za pomocą punktu aktywacyjnego widocznego na zdjęciu). Jeśli uczynisz to natychmiast, jest duże prawdopodobieństwo, że unicestwisz w ten sposób robota. |
Jeśli pragniesz ułatwić sobie to starcie zbiegnij szybka na dół (bonus ) wzniesienia i wsiądź za stery działa umocowanego do dżipa (nie można nim odjechać). Jeśli w trakcie takiej operacji utracisz zbyt dużo zdrowia opuść go i chowając się za nim poczekaj na zregenerowanie sił.
Będąc na dole skieruj się na kładkę z desek ułożonych na wraku aut. |
Idąc dalej przed siebie (nie doświadczając żadnych ataków) dotrzesz do prowadzącej w górę, zakręcającej drogi. |
Po dotarciu do jej załamania z ziemi wyłoni się kilka "węży". Pokonuj ich głównie przy użyciu karabinu, ale wskazane jest również pomoc w postaci granatów (pamiętaj, iż te eksplodują natychmiastowo w chwili zetknięcia się z przeciwnikiem - w pobliżu natkniesz się tylko na trzy dodatkowe). Jednak postaraj się nie wykorzystać wszystkich, gdyż nieco dalej pojawi się kolejny, tym razem nieco większy i bardziej wytrzymały osobnik rasy beznożnej. Dodatkowo pojawić może się problem wyczerpania amunicji, to też zrób wszystko, by do tego nie doszło.
Koniec etapu znajduje się w zamkniętym tunelu, do którego dotrzesz przechodząc przez miejsce, w którym znajdował się najsilniejszy oponent. |