RACHEL - Just a piece of paper | BlackSite Area 51 poradnik BlackSite: Area 51
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
RACHEL: "Just a piece of paper"
Etap rozpoczynamy w bezpiecznym miejscu, gdzie wrogów zero, a wiatr hula. Jednak długo ten stan rzeczy się nie utrzyma, gdyż nieopodal trwa zacięta walka, do której jesteś zmuszony się włączyć. Miń betonowy plac z kilkoma autami i wejdź na metalowe schody z kładką, by następnie z niej zeskoczyć po drugiej stronie. |
Idąc pomiędzy budynkami dotrzesz do ulicy, na której toczona jest walka. Już na samym początku zauważysz wystrzeloną rakietę w kierunku budynku sądu i śmierć kilku sojuszników. |
Ten fragment rozgrywki zdecydowanie zaliczam do trudniejszych, gdyż wrogowie pojawiać będą się w nieskończoność. Warto przestrzec również przed nadmiernym marnowaniem amunicji, bardzo łatwo jest pozostać bez środków do walki, co równoznaczne jest ze śmiercią. Gdy zauważysz pozostawiony po wrogu karabin, bądź futurystyczną strzelbę (którą dobądź porzucając pistolet) nie wahaj się jej podnieść zwiększając ilość posiadanych kul.
Walkę tocz idąc prawym krawężnikiem, jest to zdecydowanie najbezpieczniejsze miejsce z uwagi na liczne osłony. Jak już wspomniałem wrogowie pojawiać będą się w nieskończoność, dlatego też staraj się ciągle przeć na przód. Po dotarciu do skrzyżowania, przestaną nacierać. Pamiętaj również o towarzyszach, każ im ciągle iść do przodu. Samemu główną uwagę skup na nieprzyjaciołach przypominających częściowo roboty. Strzelaj, gdy będą jeszcze daleko. Nie są zbyt ruchliwi, więc nie jest to trudne.
Po dotarciu do skrzyżowania, na pobliskich dachach (i w oknie) pojawią się nowi oponenci. Są oni o tyle groźni, że jeden z nich dzierży rakietnicę (na dachu środkowego budynku - zdjęcie). Zastrzel go w pierwszej kolejności. |
Nieco dalej znajduje się wejście do budynku sądu, skorzystaj z niego, a następnie wejdź po dwuskrzydłowych schodach na górę i otwórz kolejne drzwi.
Znajdziesz się w centrum budynku, na głównym holu. Po przejściu kilku kroków pojawią się wrogowie. Część z nich zaatakuje z bocznych skrzydeł, a kilku zjedzie na linach. |
Po zażegnaniu niebezpieczeństwa skorzystaj z pozostawionej przez wrogów liny i wjedź na dach. |
Natkniesz się tam na poszukiwanego ocalałego, niestety chwilę później nadleci wrogi helikopter i go zabije. Nim udasz się w dalszą drogę, pozbądź się strzelca odpowiedzialnego za śmierć sojusznika. Gdy to nastąpi helikopter odleci. |
Dalsza droga prowadzi przez kładkę, na końcu której znajduje się klapa (bonus ). Otwórz ją i wskocz do środka.
Idąc po suficie jesteś prawie całkowicie bezpieczny, tylko w jednym momencie zaatakuje Cię dwóch wybuchowych mutantów, jednak nawet, gdy nie wysadzisz ich odpowiednio szybko, nic Ci się nie staniesz.
Po dotarciu do otworu zerknij przez niego na dół. Na pewno spostrzeżesz trzech oponentów naradzających się. Przywitaj ich z zaskoczenia granatem. Jeśli rzucisz go celnie, pozbędziesz się trzech jednocześnie.
Następnie zeskocz na dół i wyeliminuj niedobitków (bonus ), poczym opuść pomieszczenie. W ten sposób po raz kolejny trafisz na hol, lecz tym razem na wyższym piętrze. Wrogów będzie nieco mnie, niż poprzednio i w dodatku pomogą Ci inni sprzymierzeńcy.
Po wyeliminowaniu zagrożenia przeskocz nad osłoną z przewróconych mebli i wejdź do pomieszczenia po prawej. Dojdzie w nim do długiej i ważnej dla fabuły rozmowy.
Przerwie ją jednak atak nieprzyjaciół przeprowadzony z górnego balkonu. Ich pokonanie nie będzie trudne, gdyż barierki ich osłaniające szybko ulegną zniszczenia, a ponadto będziesz mieć do pomocy kilku kompanów. Wraz z końcem walki dobiega koniec etapu. |