Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale trzecim Black Myth Wukong poradnik, porady
W Black Myth Wukong zawiera mnóstwo walk z mini-bossami. Na tej stronie poradnika opisaliśmy wszystkich mini-bossów w trzecim rozdziale gry, ich ataki oraz nagrody za ich pokonanie.
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2024
W Black Myth Wukong spotkacie mini-bossów - wrogów silniejszych od zwykłych przeciwników lecz słabszych i mniej skomplikowanych od głównych bossów. Ci przeciwnicy zazwyczaj upuszczają duszę, która pozwala wam na transformację - tymczasowe przybranie formy danego bossa. Na tej stronie poradnika znajdziecie opisy walk ze wszystkimi mini-bossami w rozdziale trzecim.
Macaque Chief
- Lokacja: Pierwszy raz tego przeciwnika znajdziecie na prawie samym początku trzeciego rozdziału gry, przy pierwszej kapliczce o nazwie Zamarznięta ścieżka. Następnym razem, po tym jak ucieknie z pierwszej walki, odnajdziecie go w Świątyni Ochrony, w Królestwie Pagody.
- Nagrody: 1600 Woli po pierwszej walce, 1600 woli oraz Krąg Ognia po drugiej walce.
- Komentarz: Ten boss jest dość specyficzny. Rozpoczyna walkę od ataku dystansowego. Po chwili walczy i w zasadzie wykonuje ten sam ruch ofensywny - dwa ataki poziome i jeden pionowy. Bardzo łatwo go przewrócić mocniejszymi ciosami, a jego paska zdrowia szybko ubywa. Gdy straci większość życia może się wycofać, odwrócić do Was plecami i... pierdnąć w Waszą stronę. Po chwili zacznie się modlić, a gdy to zrobi, to ucieknie z pola bitwy. Nie musicie go nawet pokonywać, aby zwyciężyć. W drugiej walce zyskuje na dodatkowych atakach lodowych. Boss może wskoczyć na swój miecz, a po chwili kręcić się na nim, tworząc wokół siebie lodowe sople. Jego wymachy mieczem mogą stworzyć lodowe kolce na ziemi o sporym zasięgu.
Kapitan Wizja Lotosu
- Lokacja: Po pokonaniu Kang-Jin Loong dostaniecie się do więzienia w Królestwie Pagody. Wchodząc na wyższe piętro, zauważycie kapliczkę o nazwie Górna Pagoda. Stamtąd, zeskoczcie na dół do dziury, na dach budynku.
- Nagrody: 1847 punktów EXP, 1202 Woli, 2x Liście z zimnego żelaza, Rdzeń umysłu, Dusza Kapitana Wizji Lotosu oraz Mrozoodporna gałązka.
- Komentarz: Boss jest bardzo irytujący. Wszystkie jego ataki są dystansowe, może wystrzelić laser (gdy pocisk świeci jasnym, fioletowym światłem, wykonajcie unik) oraz kilka pocisków naraz (zadają mało obrażeń, ale zadają potężne oszołomienie). Ponadto teleportuje się po arenie, na której od czasu do czasu pojawi się pole obniżające zdrowie i wzmacniające przeciwników (o ile nie zabiliście Kapitana Głosu Rozsądku). W drugiej fazie na ziemi stworzy kilka laserów, które będą atakować wszystko, co blisko podłoża. Jego ostateczny atak to przyzwanie wielu laserów widocznych na zdjęciu. Obserwujcie otoczenie i nie wchodźcie w nie. Skorzystajcie ze skoków lub postawy filaru. Pamiętajcie, aby używać mocnych, ładowanych ataków.
Nietoperz Apramana
- Lokacja: Udajcie się na Wyspę Żółwia na Jeziorze Goryczy. Zamiast wchodzić w górę, idźcie blisko jeziora. W oddali zauważycie wielki szkielet. To właśnie tam znajduje się arena bossa.
- Nagrody: 1847 punktów EXP, 1203 Woli, 2x Liście z zimnego żelaza.
- Komentarz: Uzbrójcie się w cierpliwość podejmując się walki z tym bossem. Bardzo często wznosi się on w powietrze, przez co nie możecie go zaatakować. Musicie wyczekiwać jego ataków. Najlepiej wykonać perfekcyjny unik, gdyż wtedy będziecie mieli szansę na trafienie go więcej razy zanim odleci. Poza standardowymi atakami z powietrza, Nietoperz Apramana może również zacząć krzyczeć, tworząc falę zimna. Jeśli będziecie w niej stali zbyt długo, zostaniecie zamrożen - wtedy szyko klikajcie przycisk, który pojawi się na ekranie. Na szczęście do pomocy będziecie mieli pewnego NPC. Wesprze on Was w walce zadając spore obrażenia, a w chwili krytycznej Was uleczy.
Niebiały
- Lokacja: Bossa znajdziecie w dwóch lokacjach, gdyż po pierwszej walce ucieknie. Obie znajdują się w Dolinie Ekstazy, nieopodal Urwiska Uważności.
- Nagrody: 1847 punktów EXP, 1203 Woli, 2x Liście z zimnego żelaza, dusza Niebiałego.
- Komentarz: O ile zestaw ruchów bossa nie jest duży, o tyle posiada dwie postawy, a w każdej z nich walka działa nieco inaczej. Najpierw będzie walczyć za pomocą lodowej broni. Jego ataki nakładają status mrozu. Może on blokować Wasze ataki, sygnalizuje to pasek nad jego zdrowiem. Gdy zostanie zniszczony, wtedy nie będzie mógł tego robić. Nacierajcie na niego, a gdy zacznie atakować, skupcie się na unikach. W drugiej postawie zmieni broń na trującą, dlatego warto przed walką uzbroić się w medykamenty leczące przed tym statusem. Poza zwykłymi atakami porusza się bardzo szybko, niekiedy nawet teleportuje się przed Waszą postacią. Jest on jednak bardziej podatny na Wasze ciosy.
Niezdolny
- Lokacja: Przeciwnik ten znajduje się nad kapliczką Potok Rozkoszy, w Dolinie Ekstazy. Niedaleko drzew zauważycie klęczącego przeciwnika, który ma zablokowane ręce.
- Nagrody: 1847 punktów EXP, 1310 Woli, 2x Liście z zimnego żelaza, Krew Żelaznego Byka oraz dusza Niezłomnego.
- Komentarz: Walka z Niezłomnym ma dwie fazy. Pierwsza jest bardzo prosta, przeciwnik walczy głównie za pomocą kopnięć. Wszelkie zaklęcia warto zostawić na drugą fazę. Gdy jego zdrowie spadnie do zera, roztrzaska on kajdanki na dłoniach i zacznie walczyć ambitniej. Będzie łączyć kombinacje kopnięć i uderzeń rękoma o małym zasięgu. Problem pojawia się, gdy stoi przez dłuższą chwilę w jednym miejscu i ładuje swój atak. Przygotujcie się wtedy na unik, transformację lub użycie innych umiejętności defensywnych (np. postawa filaru).
Strona w przygotowaniu.