Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Black Myth Wukong - poradnik do gry

Black Myth Wukong - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale drugim Black Myth Wukong poradnik, porady

Black Myth Wukong zawiera mnóstwo walk z mini-bossami. Na tej stronie poradnika opisaliśmy wszystkich mini-bossów w drugimm rozdziale gry, ich ataki oraz nagrody za ich pokonanie.

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2024

Black Myth Wukong jest pełne mini-bossów - wrogów silniejszych od zwykłych przeciwników lecz słabszych i mniej skomplikowanych od pełnoprawnych bossów. Przeciwnicy ci zazwyczaj upuszczają duszę, która pozwala wam na transformację - tymczasowe przybranie formy takowego bossa. Na tej stronie poradnika wypisaliśmy wszystkich mini-bossów, na jakich natkniecie się w drugim rozdziale gry, opisaliśmy ich ataki oraz nagrody otrzymane za walkę.

Lang-Li-Gu-Bau

1 - Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale drugim - Black Myth Wukong - poradnik do gry
  1. Lokacja: Przeciwnika tego znajdziecie na małym jeziorku nieopodal ołtarzyka Wejście do wioski we Wiosce Pustynne Wrota.
  2. Nagrody: 758 punktów doświadczenia, 756 Woli, Duch kamienia, Rdzeń yaoguai, Kijanka i receptura na Medykament zabezpieczający (możecie oddać ją NPCowi stojącemu na szczycie niedalekich schodów by odblokować możliwość tworzenia lekarstw ze zbieranych składników).
  3. Komentarz: Większość movesetu elektrycznej żaby jest identyczna do żaby z poprzedniego rozdziału. Strzeżcie się jednak nowych ataków elektrycznych - boss może przyzywać elektryczne pociski, spluwając nimi natychmiast (lecą po ziemi - przyda się tu Postawa Filaru) lub kręcąc nimi wokół siebie przed wystrzałem (tu przyda się zaklęcie Kroku Chmury). Gdy boss zaryczy, zacznie wzywać błyskawice z nieba - biegnijcie sprintem i róbcie uniki. Uważajcie także na dwa nowe ataki językiem - niemalże natychmiastowe dźgnięcie (ma długi dystans i boss używa go gdy jest daleko) oraz chwyt (bardzo podobna animacja do zwykłych wymachów językiem, lecz ignoruje Postawę Filaru).

Wilk Ziemi

2 - Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale drugim - Black Myth Wukong - poradnik do gry
  1. Lokacja: Z wilkiem zmierzycie się w głębi Wioski Pustynne Wrota, w obszarze po ołtarzyku Wejście do wioski.
  2. Nagrody: 758 punktów doświadczenia, 776 Woli, Duch kamienia, Rdzeń yaoguai, Krew Żelaznego Byka, Dusza Wilka Ziemi.
  3. Komentarz: Przed walką z wilkiem pozbądźcie się znajdujących się wokół areny przeciwników, którzy mogą okazać się bardziej problematyczni od samego bossa. Przeciwnik jest bardzo prosty i skupia się na przewidywalnych, zadających niskie obrażenia atakach wręcz. Jedynym ruchem, jakiego powinniście się strzec, jest zadająca ogromne obrażenia szarża, której boss używa gdy się od niego oddalicie. Gdy wilk zacznie biec w waszą stronę wystawiając swoje ostre plecy, bądźcie gotowi na unik w bok.

Drugi Książę Szczurów

3 - Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale drugim - Black Myth Wukong - poradnik do gry
  1. Lokacja: Z parą przeciwników zmierzycie się na końcu Wioski Pustynne Wrota.
  2. Nagrody: 1,102 punktów doświadczenia, 1,022 Woli, 2x Jedwab, Duch kamienia, Rdzeń yaoguai, Krew Żelaznego Byka, Dusza Drugiego Księcia Szczurów.
  3. Komentarz: To starcie jest bardzo unikatowe - walczycie z dwoma wrogami naraz. Większy przeciwnik, książę, jest waszym głównym oponentem, a jego pokonanie zakończy walkę. Mniejszy przeciwnik, Król, spędza większość walki uciekając od was i stając na kamiennych strukturach, rzucając kamieniami. Struktury możecie zniszczyć potężnym atakiem (np. Duszą Zbłąkanego Upiora) lub sprowokować księcia, by sam je zniszczył. Króla możecie się pozbyć lub ignorować - ma bardzo mało zdrowia, jego kamienie zadają bardzo niskie obrażenia i mogą chwilowo rozkojarzyć księcia, jeśli sprowokujecie go, by rzucił kamieniem w sojusznika.
  4. Ataki księcia składają się z krótkich i przewidywalnych kombinacji ciosów maczugą. Jeśli zabijecie króla, książę wpadnie w szał - jego ataki staną się nieco szybsze i zyska on dostęp do ataków dystansowych. Będzie on mógł np. rzucać w was maczugą jak bumerangiem lub tworzyć wąskie, długie fale uderzeniowe po ciosie z góry. Uważajcie także na szybkie uderzenie głową. Jeśli król nadal żyje gdy książę zginie, ucieknie on, kończąc walkę.

Pierwszy Książę Płynących Piasków

4 - Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale drugim - Black Myth Wukong - poradnik do gry
  1. Lokacja: Z ogromnym szczurem zmierzycie się wewnątrz jaskini w Dolinie Rozpaczy. Jeśli podczas starcia z Drugim Księciem Szczurów nie zabiliście króla, walka będzie obowiązkowa. Jeśli go zabiliście, walka będzie opcjonalna - będziecie musieli wejść w interakcję z krawędzią klifu w jaskini by przyzwać bossa.
  2. Nagrody: 1,102 punkty doświadczenia, 1,023 Woli, 2x Przędza, 2x Jedwab, Kawałek złota arhanta.
  3. Komentarz: Boss jest sporym przeciwnikiem, który atakuje krótkimi, lecz potężnymi kombinacjami ciosów. Jest jednak na tyle niezgrabny, że przewraca się po wielu atakach, wystawiając się na kontry. Możecie spróbować zajść go od boku lub od tyłu, uważajcie jednak na szerokie wymachy łapami oraz machnięcia ogonem. Pamiętajcie o zaklęciach, wyczekujcie na swoją kolej i atakujcie dopiero, gdy przeciwnik skończy atakować, a powinniście poradzić sobie z nim dość szybko.

Akolita Tygrysa

5 - Black Myth Wukong: Mini-bossowie w rozdziale drugim - Black Myth Wukong - poradnik do gry
  1. Lokacja: Z szermierzem zmierzycie się na moście w Osadzie Bezwichrze.
  2. Nagrody: 758 punktów doświadczenia, 756 Woli, Duch kamienia, Rdzeń yaoguai, Stary bębenek z kulkami, Dusza Akolity Tygrysa.
  3. Komentarz: Strzeżcie się przede wszystkim areny - most, na którym walczycie, jest wąski i można z niego łatwo spaść przez nieuwagę lub atak bossa. Trzymajcie się środka mostu by uniknąć natychmiastowej śmierci. Odstępy między atakami wroga są nieco zbyt krótkie by zmieścić w nich pełną kombinację lekkich ataków - przerywajcie swoje kombinacje tuż przed ostatnim ciosem. Jego najpotężniejszym ciosem jest dźgnięcie z wyskoku, lecz dość łatwo go uniknąć. Strzeżcie się również fali uderzeniowych, które może wysyłać na dystans. Wróg ma dość mało zdrowia, więc powinniście szybko zakończyć walkę z pomocą zaklęć i transformacji.