Rozdział II - Dragast (cz.5) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages poradnik Aura: Fate of the Ages
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Zejdź z platformy i udaj się dalej, w stronę skał. Przejdź obok nich idąc tunelem do samego końca. Mniej więcej w połowie natrafisz na pracującego kowala w pomieszczeniu po lewej #1 . Zanotuj to miejsce i idź dalej. Dotrzesz do maszyny, którą widziałeś uprzednio będąc na górze #2 . Podpowiedź
Podejdź bliżej i zauważ, że w mechanizmie po lewej (złotym) brakuje jednej baterii #1 . W każdym z pozostałych znajdują się trzy baterie na górze i po jednej na dole. Zrób jeden krok wstecz i pociągnij za dźwignię po lewej. Po nieudanej próbie pojawi się mechanik, mówiąc, że całość nie zadziała, gdyż jedna bateria jest zepsuta. Wręczy Ci Zepsutą baterię i rozkaże iść wymienić ją kowalowi. Udaj się do kowala i wręcz mu Zepsutą baterię . Jako, że ten nie zdoła tego naprawić, powie Ci, byś zabrał Baterię z szafki po prawej #2 . Tak też zrób i powróć do mechanizmów.
Umieść Baterię na złotym mechanizmie #1 . Zostanie on automatycznie usadowiony w jednym ze slotów. Pociągnij za dźwignię. Zauważysz, że niebieski talerz z baterią obrócił się. Sam również możesz obracać tymi talerzami . Niestety nie wiesz w jaki sposób działa to wszystko, gdyż za każdym razem obracają się inaczej. Podejdź pod drzwi mechanika i zapukaj. Dostaniesz wskazówkę w jaki sposób rządzenia się obracają. Przyjrzyj się bliżej dziewięciu cylindrom, które znajdują się po lewej stronie od drzwi #2 . Znaczenie mają tylko te kolorowe, umieszczone po skosie - złoty, niebieski i zielony.
Na każdym z nich namalowany jest okrąg z wypełnionymi na czerwono ćwiartkami #1 . Ilość ćwiartek symbolizuje ilość obrotów, które wykona talerz. Może wykonać zero, jeden, dwa bądź też trzy obroty. W zależności od tego, ile ćwiartek widzisz na poszczególnych cylindrach (tych kolorowych), o musisz odpowiednio ustawić talerz z baterią . Jeśli postępowałeś zgodnie z poradnikiem i pociągnąłeś za dźwignię tylko dwa razy, to ustaw talerze tak, jak pokazuje to obrazek #2 .
Jeśli nie, to zastosuj się do obrazków poniżej, na których rozrysowane jest, na którym miejscu należy umieścić baterię w zależności od ilości ćwiartek, które są na cylindrach.
Talerz złoty:
Talerz niebieski:
Talerz zielony:
Kiedy wszystko ustawisz tak jak trzeba, pociągnij za dźwignię . Na filmiku zobaczysz cztery kwadraty, który widziałeś wcześniej. Powróć do nich - wyjdź z tunelu, wejdź na platformę i pociągnij za dźwignię , by wyjść poziom wyżej. Naciśnij na dziurę , która się odblokowała, po czym przekręć pokrętło , które się wysunęło #1 . Zgodnie z podpowiedzią na 11 stronie w Dzienniku, ogromny właz się otworzy. Opuść kompleks, wejdź na ruchomy mostek, naciśnij prawy wyświetlacz , zmień pozycję mostku, po czym udaj się do przed chwilą otwartego przejścia #2 .
Pociągnij za dźwignię , by zjechać na dół. Odwróć się i idź przed siebie. Zejdź po drabince na dół i podejdź do ogromnego mechanizmu #1 . Umieść w nim Kulę w czworościanie , a następnie Święte pierścienie . Artefakty połączą się, a po chwili otrzymasz Czworościan w Pierścieniach . Powróć teraz do statku #2 - po drodze użyj środkowego wyświetlacza, by udać się do następnej krainy. Nie zapomnij pociągnąć za dźwignię , by uruchomić statek.