Rozdział I - Dolina Ademiki (cz.2) | Opis przejścia Aura Fate of the Ages poradnik Aura: Fate of the Ages
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Po wyjściu na zewnątrz skieruj się w prawo. Dotrzesz do miejsca z czterema filarami z kopułą na każdym z nich oraz czterema obracalnymi lampionami #1 . Podejdź do pierwszego filaru i odsłoń kopułę #2 . Z pozostałymi będziesz postępował według tej samej zasady. Zgodnie z podpowiedzią na czwartej stronie w Dzienniku, musisz odpowiednio ustawić filary oraz lampiony by otrzymać Mapę Nawigacyjną . Strzałki wychodzące bezpośrednio z planety wskazują na planetę usytuowaną na filarze oraz kryształy znajdujące się pod kopułą. Oznacza to, iż kolor kryształu (znajdującego się z przodu) na filarze musi odpowiadać kolorowi planety, która to zgadza się z tą na filarze. Jeśli chodzi o lampion, to kryształ, który znajduje się naprzeciw filaru (praktycznie niewidoczny, znajduje się po prawej stronie), musi się zgadzać z kolorem połysku planety (znajdującej się na tymże filarze). Tabela poniżej zawiera wszystkie prawidłowe ustawienia, zarówno kryształów w filarach jak i lampionów.
Filary:
Planeta na filarze | Kolor kryształu znajdującego się na frontowej pozycji |
Największa | Niebieski |
Średnia | Czerwony |
Najmniejsza | Żółty |
Z pierścieniem | Zielony |
Lampiony:
Planeta na filarze | Kolor kryształu znajdującego się naprzeciw filaru |
Największa | Czerwony |
Średnia | Żółty |
Najmniejsza | Zielony |
Z pierścieniem | Niebieski |
Udaj się z powrotem w stronę drzwi. Na kilka kroków przed nimi, po prawej stronie znajdziesz ścieżkę prowadzącą poprzez mosty #1 . Udaj się na sam koniec. Dotrzesz do miejsca z trzema wieżyczkami o kolorowych dachach #2 oraz maszyną na środku placyku. W tym momencie wykorzystasz podpowiedź ze strony piątej w Dzienniku. Każda z wież odpowiada poszczególnym klejnotom, które nosisz w inwentarzu (kolor dachu = kolor klejnotu) oraz szablonom z nimi powiązanymi. Ponadto zwróć uwagę na kolejność wież, od lewej: niebieski, czerwony, zielony.
Teraz musisz podejść do każdej z wież i wykonać tę samą operację: po lewej znajduje się przycisk, który odsłoni szklaną zasłonę #1 . W wewnątrz znajdziesz mechanizm obrotowy z Szablonami . Kręć nimi dopóty nie włączy się przerywnik filmowy. Kiedy ten się wyświetli, zapamiętaj który szablon znajduje się na frontowej pozycji. W efekcie otworzy się dach w ukrytym tunelu, dzięki któremu będziesz mógł opuścić to miejsce. Zejdź teraz na dół i podejdź do mechanizmu na środku #2 . Uprzednio nie byłeś w stanie nic zrobić, teraz podnosząc górną część maszyny wyciągnij Trójkąt Zodiaku - identyczny znajdziesz na stronie trzeciej w Dzienniku.
Tabela poniżej przedstawia wszystkie potrzebne informacje.
Niebieski dach (lewa) | Czerwony dach (środek) | Zielony dach (prawa) |
Wróć się drogą, którą przybyłeś. Po przejściu pierwszego, krótkiego, drewnianego mostku dostrzeżesz po lewej duży dzwon #1 , skręć w jego kierunku i podejdź bliżej. Zwróć uwagę na trzy filary - każdy z nich ma wyryty symbol. Zgodnie z instrukcją na stronie drugiej w Dzienniku, symbol na filarze odpowiada kształtowi emblematów w dolnej części tarcz. Kliknij na niebieski urny znajdujące się przy każdej kolumnie. Ukażą Ci się symbole #2 , #3 , #4 - one również są powiązane z tarczami, gdyż dany symbol musi się znaleźć na dolnej pozycji mechanizmu.
Skieruj się w stronę chaty. Ponownie, gdy będziesz przed nią, skręć w prawo, na schodki #1 . Po obu stronach znajdują się dwie konstrukcje. Podejdź do tej po prawej i umieść Dźwignię w slocie na dole #2 i ją przekręć. Dzięki temu uzyskasz światło po przeciwnej stronie. Zabierz ze sobą Dźwignię i udaj się na drugą stronę.