Sekwencja 3 - Lost and Found (7,8) | Opis przejścia Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Wspomnienie 7 - Quid Pro Quo
Jest to wyłączeni animacja, w której Ezio rozmawia z Sofią na temat mapy Nicolo Pollo. W tym momencie możesz zdecydować, którą sekwencją zajmiesz się jako pierwszą. Jedna zaznaczona jest czarnym kwadratem z wykrzyknikiem, a druga książką z tym samym symbolem. W niniejszym poradniku będę opisywał misję zgodnie z ich numeracją w zakładce DNA.
Wspomnienie 8 - The Mentor's Keeper
Pełna synchronizacja: Uratuj wszystkich cywilów.
W celu rozpoczęcia wspomnienia, podejdź do stołu w siedzibie asasynów i wciśnij B. Tym razem wcielisz się w rolę przodka Ezio - Altaira.
Zaraz po zakończeniu animacji, jak najszybciej podbiegnij do przeciwników i rozpocznij walkę.
Twoim celem jest dotarcie na szczyt wzgórza, gdzie czeka na ciebie twój Mentor. Jeśli chcesz, możesz tam pobiec unikając wszelkiej walki.
Aby jednak zdobyć pełną synchronizację, musisz najpierw uratować czwórkę cywilów. Będą oni zaznaczeni na mini-mapie czarnymi punktami. Pierwszego znajdziesz na lewo od początku etapu. Zabij grożących mu templariuszy, a mężczyzna ucieknie w bezpieczne miejsce.
Po druga ofiarę udaj się do wyjścia z wioski i skręć w lewo. Gdy będziesz szedł wzdłuż muru, powinieneś zobaczyć czarny punkt na mapie.
Dwóch kolejnych biedaków znajdziesz na wyższym poziomie wzgórza, na lewo od ścieżki. Stoją niedaleko siebie, więc nie powinieneś mieć problemów z ich odnalezieniem. Po uratowaniu ostatniego z nich, otrzymasz komunikat potwierdzający wykonanie dodatkowego zadania.
Gdy dotrzesz do zamku na szczycie, zmień broń na ukryte ostrze i zacznij się wspinać po ścianie z prawej.
Na górze czeka na ciebie strażnik, którego powinieneś zabić zwisając z krawędzi muru.
Kolejnych dwóch wrogów znajdziesz na górze po prawej. Wykończ ich po cichu, nie dając się zauważyć.
Na drugim końcu muru znajdziesz wyłom, przez który będziesz mógł wskoczyć na drewnianą belkę.
Wystarczy, że wycelujesz stamtąd w swoją ofiarę (LT) i wciśniesz X, a zakończysz wspomnienie.