Misje Desmonda (1) | Zadania dodatkowe Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Misje Desmonda
Wstęp
Na Wyspie Animusa, naprzeciwko bramy prowadzącej do wspomnień Ezia, znajduje się pięć mniejszych portali. Aby ich użyć, musisz zdobyć określoną liczbę fragmentów danych. Lokalizację wszystkich znajdziek umieszczono w poświęconym im poradniku.
Desmond's Journey, Part 1: Doubts
Gdy znajdziesz się wewnątrz Animusa, idź cały czas prosto, zeskakując po wysokich stopniach.
Po dotarciu na sam dół musisz skręcić w lewo.
Na końcu małego pomieszczenia znajdziesz symbol dłoni. Aktywuj go (B).
Odblokujesz w ten sposób pobliskie przejście.
W następnej komnacie, idź prosto, a następnie maksymalnie w prawo.
Będą tam schody prowadzące na wyższe piętro.
Na końcu wąskiego korytarza znajdziesz kolejny symbol dłoni. Aktywuj go, a otworzysz przejście po lewej.
Stopnie zaprowadzą cię do pomieszczenia z wysoką błyszczącą ścianą. Obejdź ją dookoła i zeskocz na dół.
Zobaczysz tam trzy ruchome platformy. Musisz po nich wejść na wyższe piętro.
Gdy znajdziesz się w dużej komnacie z przepaściami, zejdź na dół w prawo.
Błyszczący chodnik zaprowadzi cię na platformę, a ta zawiezie do symbolu dłoni.
Jego aktywacja stworzy kolejny fragment chodnika. Zeskocz na niego.
Kawałek dalej będzie następna platforma oraz symbol.
Aktywując dłoń, stworzysz dwie pochylnie. Możesz teraz wjechać na samą górę i iść dalej odblokowaną ścieżką.
Na szczycie stoi portal. Przejdź przez niego, a odblokujesz zdolność tworzenia przedmiotów (RT).
Możesz kreować dwa rodzaje obiektów: pionowe chodniki oraz pochylnie. Przełączaj się między nimi, wciskając RB lub LB. Pamiętaj, że jednocześnie mogą istnieć tylko 3 klocki. Stworzenie czwartego spowoduje zniknięcie pierwszego itd. Wszystkie unoszą się w powietrzu oraz mogą być tworzone na różnych wysokościach (lewy analog).
Wykorzystaj to, aby przedostać się na drugą stronę przepaści. Chodniki najlepiej stawiać na wysokości nóg bohatera. Nie będziesz musiał wtedy skakać.
Za szczeliną zeskocz na dół, a następnie idź w lewo. Musisz tworzyć klocki w ten sposób, żeby nie dotknąć granatowych ścian. Jeżeli się z nimi zderzysz, zostaniesz przeniesiony na początek komnaty.
Gdy tunel się obniży, obróć kamerę w dół, skocz i w locie stwórz chodnik pod swoimi stopami. Teraz twoi zadaniem jest przejście między ruchomymi ścianami. Poczekaj, aż pojawi się dostatecznie dużo miejsce, a następnie szybko przebiegnij na drugą stronę.
Dalsza droga prowadzi w lewo. Aby wejść na górę, skorzystaj z pochylni.
Prosta droga zaprowadzi cię do kolejnego dużego pomieszczenia. Przejdź na jego drugą stronę stawiając chodniki i wejdź do portalu. Zakończysz w ten sposób misję.