Misje Desmonda (3) | Zadania dodatkowe Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Desmond's Journey, Part 3: Escape
Po rozpoczęciu etapu idź prosto, aż do głębokiej dziury z pomarańczowym obramowaniem. Musisz do niej wskoczyć i stworzyć w locie chodnik po swoimi stopami.
Gdy wylądujesz, odwróć się, a następnie dostań na kamienne belki umieszczone wzdłuż oraz w poprzek pomieszczenia.
Z końca jednej z nich powinieneś zauważyć symbol dłoni.
Podejdź do niego chodnikiem z lewej, a następnie aktywuj.
Odblokujesz w ten sposób przejście po drugiej stronie.
Aby się do niego dostać, wejdź na najwyższą belkę i zeskocz poziom niżej. Dalej będziesz mógł iść po własnych obiektach.
W wąskim korytarzu z granatowymi blokami, udaj się do góry w lewo.
Będzie tam duże pomieszczenie z pomarańczową siatką. Niszczy ona wszelkie klocki, przez które przejdzie.
Aby przedostać się na drugą stronę, podążaj za nią szybko do platformy z lewej.
Niskie schodki zaprowadzą cię do komnaty z wysokimi słupami. Przechodząc z jednego na drugi i omijając przesuwające się dookoła siatki, musisz przedostać się na drugi koniec lokacji.
Najlepiej zrobić to z prawej strony. Gdy dotrzesz do ostatniego ze stojących tam słupów, poczekaj aż minie cię siatka i szybko pobiegnij w stronę wyjścia.
Za krótkim korytarzem będzie na ciebie czekał strumień grawitacyjny. Musisz "popłynąć" na jego koniec, zmieniając co jakiś czas wysokość, aby uniknąć granatowej powierzchni w dole.
Po drodze natkniesz się trwałe platformy, na których możesz zrobić krótką przerwę.
Za drugą z takich wysepek, czeka na ciebie wodospad, czyli strumień grawitacji ściągający wszystko w dół. Omiń go, przeskakując na schody z prawej. Zaprowadzą cię one do wysokiej przepaści. Aby dostać się na dół, skocz i tuż przed upadkiem stwórz pod stopami chodnik.
Kawałek dalej będzie korytarz pełen pomarańczowych siatek.
Gdy dotrzesz do wyrwy w ścieżce, poczekaj, aż lasery się przesuną i przebiegnij szybko na drugą stronę.
Idąc dalej prosto, zobaczysz nieco szerszą dziurę. Aby przez nią przejść, na początku podążaj za górną siatką, a w połowie przepaści zejdź poziom niżej.
Z prawej będzie kolejna szeroka wyrwa. Ją również przekrocz, podążając za laserami poziomymi i unikając pionowych. Przejście ułatwią ci trzy sześciany.
Po drugiej stronie czeka na ciebie portal wyjścia.