Sekwencja 3 - Lost and Found (3-5) | Opis przejścia Assassin's Creed Revelations Assassin's Creed: Revelations poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Wspomnienie 3 - Guild Contracts
Po ostatniej misji kamera wskaże ci gołębnik, który umożliwia wysyłanie podwładnych na misje i trenowanie ich. Użyj go, a następnie wybierz "Mediterranean Defense".
W tej zakładce wysyłasz zabójców, aby przejmowali kontrolę nad miastami wokół Morza Śródziemnego. Obecnie dostępny jest tylko jeden kontrakt w Bursie - The Little Prince. Przyjmij go, a następnie wyślij do miasta swojego najsilniejszego zabójcę. Przez pewien czas nie będzie on mógł pomagać ci w Konstantynopolu, ale za wykonane zadanie otrzyma punkty doświadczenia, a ty zyskasz złoto i przedmioty.
Jeśli ponownie skorzystasz z gołębnika, będziesz mógł zarządzać swymi podwładnymi i wybierać im umiejętności po zdobyciu poziomu doświadczenia. Aby zwiększyć ilość dostępnych asasynów, podbijaj kryjówki Templariuszy (Templars Den).
Wspomnienie 4 - Bomb Crafting
Podczas tego wspomnienia nauczysz się tworzenia różnego rodzaju ładunków wybuchowych. Na początku opróżnij skrzynię z lewej strony pomieszczenia, a następnie użyj szafki z prawej (B). Pojawi się wtedy ekran tworzenia granatów,
Wybierz pierwsze wolne miejsce, a następnie zaznaczone białą ramką składniki. Osłona (shell) wpływa na moment wybuchu, proch (gunpowder) określa jego zasięg, a trzeci składnik decyduje o efekcie jaki granat wywiera na celu.
Gdy użyjesz już odpowiednich składników, przetestuj bombę wciskając Y. Włączy się wtedy krótki samouczek. Przytrzymując przycisk Y wyceluj w wolną przestrzeń między pobliskimi strażnikami, a wszyscy zbiorą się wokół miejsca wybuchu. Będziesz mógł wtedy rzucić drugi granat i zabić całą grupę jednocześnie. Aby wrócić do normalnej gry, użyj przycisku START.
Teraz twoim zadaniem jest stworzenie bomby przez wybrania opcji "Craft bomb", a następnie dodanie jest do swego ekwipunku (Add bomb). Chwilę później rozpocznie się krótka animacja, po której będziesz musiał udać się do mężczyzny o imieniu Piri Reis. Jego sklep zostanie zaznaczony na twojej mapie.
Jak tylko porozmawiasz z wynalazcą, wspomnienie dobiegnie końca. Pamiętaj jednak, że podchodząc do wiszących na ścianie rycin możesz rozpocząć zadania poboczne związane z różnego rodzaju granatami. Ich opis znajdziesz w poświęconym im dziale poradnika.
Wspomnienie 5 - A Familiar Face
Po krótkiej rozmowie z Sofią udaj się na zaplecze sklepu, a następnie użyj Eagle Sense (LS).
Musisz teraz skierować celownik na ukryte przejście z prawej.
Chwilę później wylądujesz w podziemiach miasta, gdzie rozpocznie się kolejne wspomnienie.