Wyspy Kefalońskie - Misje poboczne w Assassin's Creed Odyssey Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2018
Poniższy rozdział naszej solucji do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera opis przejścia wszystkich misji pobocznych w regionie Wysp Kefalońskich.
- Głodni Bogowie
- Miłosierni bogowie
- Przypłynął Statek
- Walka z Talosem
- Śladami bogów
- Ciężki kawał drewna
- Gorączka krwi
- Robota dla najemnika
- Podwodny drapieżca
- Mała odyseja
Głodni Bogowie
Start misji: Wejście do jaskini Drogarati, rozmowa z mieszkańcem.
Opis: Wejdź do jaskini i wejdź w interakcję ze złożonymi darami, leżącymi pod posągiem. Następnie podejdź do wnęki w ścianie, zbadaj ją i przejdź dalej. W środku znajdziesz bandytów, których musisz wyeliminować. Wróć do mieszkańca przed jaskinią i powiadom go o swoim odkryciu, a misja zakończy się.
Miłosierni bogowie
Start misji: Podczas kończenia zadania "Głodni Bogowie".
Opis: Gdy będziesz wracał z jaskini, napotkasz kobietę, która błaga bogów o pomoc. Możesz podszyć się pod bożka i zaoferować pomoc. Udaj się do Sami, odszukaj mieszkanie kobiety, zbadaj wóz i kosz z darami - następnie połóż pieniądze, a zdobędziesz +1300 XP.
Przypłynął Statek
Start misji: Półwysep Pronnoi, niedaleko zatoki.
Opis: Niedaleko znajdziesz Davosa, który poprosi cię o pomoc i uratowanie jego brata - Orneosa. Mężczyzna przetrzymywany jest w klatce, w obozie bandytów niedaleko. Musisz uwolnić go i odeskortować do Davosa, co nie jest proste - czeka cię sporo walk po drodze.
Walka z Talosem
Start misji: Podczas misji "Windykator".
Opis: Talos będzie na piątym poziomie doświadczenia i początkowo nie będziesz stanowił dla niego żadnego wyzwania. Musisz unikać konfrontacji, wykonywać kolejne misje i zaatakować go (najlepiej z ukrycia, by zadać dużo obrażeń), gdy będziesz już dobrze przygotowany do walki. Gdy go pokonasz, zyskasz +1500 XP.
Śladami bogów
Start misji: Rozmowa z kapłanką, niedaleko miasta Sami.
Opis: Przed świątynia spotkasz kapłankę, która powie ci o zaginięciu włóczni. Zgódź się na jej odszukanie - niedaleko, na północy-wschód znajdziesz wnękę w ścianie. Wejdź przez nią do jaskini - uważaj jednak, gdyż w środku znajdziesz trochę przeciwników. Kieruj się cały czas w dół, aż dotrzesz do obszaru ze skrzynią. Otwórz ją, a zdobędziesz poszukiwaną włócznię. Możesz wrócić do kapłanki i zdecydować: czy chcesz oddać włócznię za opłatę, oddać ją za darmo, lub skłamać i zachować broń dla siebie. Nagroda: +1375 XP.
Ciężki kawał drewna
Start misji: Po wykonaniu misji "Windykator" pomów z Drucillą..
Opis: Zgódź się pomóc i udaj się do miejsca zasadzki. Musisz zbadać wóz, zwłoki przy kamieniu i ślady na drodze. Następnie wykorzystaj orła, by zlokalizować obóz bandytów, który jest niedaleko, na północy. Twoim zadaniem jest zabić bandytów - jest ich sporo, choć spokojnie możesz zabić większość z ukrycia. Po śmierci opryszków, podejdź do skrzyni i zabierz drewno. Odnieś przedmiot kobiecie, a zdobędziesz 1100 XP.
Gorączka krwi
Start misji: Wioska Kausos, po uwolnieniu jeńców.
Opis: Gdy uwolnisz jeńców, ci uciekną, a wrogowie rzucą się na ciebie. Pokonaj ich, a następnie spotkaj się z ocalałymi niedaleko wioski. Możesz zabrać od nich nagrodę, lub odejść bez pieniędzy. Sukces w misji nagrodzi cię +900 XP.
Robota dla najemnika
Start misji: Tablica informacyjna obok miasta Sami.
Opis: Twoim zadaniem jest zdobyć trochę skór wilków, a następnie odnieść je do kupca. Wilki są dość powszechne i łatwo zdobędziesz potrzebną ilość skór. Nagroda: +1200 XP.
Podwodny drapieżca
Start misji: Rozmowa z, lub wcześniejsze zdobycie naszyjnika.
Opis: To dość trudne zadanie. Musisz udać się do wskazanego powyżej miejsca - znajdziesz tam ruiny. Musisz zanurkować, pokonać kilka rekinów (co nie jest łatwe, w razie potrzeb wynurzaj się i regeneruj zdrowie) i otworzyć skrzynie. Znajdziesz w niej naszyjnik, który musisz zwrócić rodzinie. Nagroda: +1500 XP.
Mała odyseja
Start misji: Ocal kobietę w klatce na Itace.
Opis: Ocal Odessę i podążaj za kobietą. Chce ona dotrzeć do pałacu Odyseusza - broń ją przed niebezpieczeństwem. Po dotarciu do celu, kobieta zechce odpłynąć z wyspy. Odeskortuj ją do łodzi - na koniec czeka cię rozmową z kobietą, możesz nawet z nią poflirtować. Gdy się rozstaniecie, otrzymasz +1700 XP.