Supermyśliwy - trofeum w Assassin's Creed Odyssey Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2018
Na stronie jest opis odblokowania trofeum Supermyśliwy (Master of the Hunt) gry Assassin's Creed: Odyssey. Osiągnięcie to jest przyznawanie za ukończenie linii questowej Córek Artemis (Daughters of Artemis).
Z trofeum tym powiązana jest seria trudnych questów dotyczących polowania na elitarne odmiany dzikich zwierząt. Pierwsze zadanie z tej linii questowej można rozpocząć na dość wczesnym stadium gry, aczkolwiek ukończenie ich wszystkich będzie już wymagało dysponowania bardzo silną, wysokopoziomowa postacią.
Wykonywanie zadań możesz rozpocząć w rejonie świata o nazwie Fokida (Phokis). To jedna z lokacji odwiedzanych w ramach zaliczania głównego wątku fabularnego gry. W pokazanym na obrazku miejscu znajduje się Świątynia Artemis (Temple of Artemis). Obok świątyni spotkasz Daphnae, która jest zleceniodawczynią pobocznego questu Córki Artemis (The Daughters of Artemis).
W trakcie spotkania z Daphnae możesz podjąć się zlecenia wyeliminowania elitarnego dzika (Kalydonian Boar). To bardzo wymagająca potyczka, w trakcie której przerośnięty dzik co pewien "przyzywa na pomoc" mniejsze dziki.
Po wygraniu walki i zdobyciu trofeum zwierzęcia możesz powrócić do Daphnae. Zaliczysz pierwszy quest, zdobędziesz unikalny łuk Artemis (Artemis's Bow) i otrzymasz od Daphnae kolejne questy dotyczące odnajdywania i eliminowania elitarnych zwierząt.
Odblokowane questy dotyczą zabijania różnych zwierząt i mają różne minimalne wymagania odnośnie poziomu doświadczenia bohatera. Najtrudniejsze z tych questów cechują się sugerowanym 39 poziomem doświadczenia bohatera.