Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassin's Creed Odyssey Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2018

Poniższy rozdział poradnika do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera opis zadania "Stary wróg, nowy sojusznik".

Przebudzone wspomnienia

Po odwiedzeniu siedziby Kultu Kamosa, udaj się na rozmowę z Herodotosem. Musisz odwiedzić region Malis i udać się do Termopili. Czeka cię krótka cutscenka, w której zobaczysz Leonidasa na polu bitwy. Pomów później z uczonym, a zdecydujcie, że musimy ruszyć na wyspę Andros.

Udaj się na statek i płyń na wyspę - Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassins Creed Odyssey - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Udaj się na statek i płyń na wyspę. Na miejscu czeka na ciebie kolejna scenka. Udaj się do tajemniczej bramy i wejdź do środka. Dotrzyj do wnęki na włócznie i umieść w środku włócznię Leonidasa. Wrócisz teraz do współczesności - jeśli chcesz, możesz zrobić sobie przerwę od Antycznej Grecji i np. sprawdzić maile, lub poszukać easter eggów w pokojach.

Gdy będziesz gotowy, wracaj do głównej postaci i wydarzeń w Grecji - Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassins Creed Odyssey - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Gdy będziesz gotowy, wracaj do głównej postaci i wydarzeń w Grecji. Dowiesz się, że twoja włócznia została ulepszona, co przełoży się na rozwój umiejętności i odblokowanie nowych zdolności.

Od tej pory możesz ciągle ulepszać włócznie - potrzebne do tego są odłamki, które znajdziesz przy zwłokach wyznawców Kosmosa.

Wyjdź na zewnątrz, a spotkasz Dejmosa - Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassins Creed Odyssey - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz, a spotkasz Dejmosa. Czeka cię rozmowa z postacią i jednocześnie przed tobą kolejny ważny wybór. Wszystko sprowadza się do sposobu poprowadzenia rozmowy - jeśli będziesz niemiły i na końcu zaatakujesz Dejmosa, to w przyszłości będzie on bardziej oschły i osłabisz relacje z nim. Jeśli natomiast wybierzesz opcję, że wciąż postrzegasz go jako swojego brata, to w przyszłości będziesz mógł łatwiej z nim nawiązać lepsze relacje i przekonać go, że działania kultu to szaleństwo.

Po rozmowie, wracaj na łódź i pomów z Herodotosem. Misja i cały rozdział zakończą się. Nagroda: +6750 XP.