Wieża i świątynia | Solucja Amnesia A Machine for Pigs poradnik Amnesia: A Machine for Pigs
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Idź cały czas przed siebie, wspinając po kolejnych drabinach. Po wejściu do wieży dziennik zostanie zaktualizowany (Mandus is Alone). W środku skręć w lewo i idź jedyną dostępną ścieżką. Dojdziesz do miejsca z tabliczką.
W tym momencie gra przeteleportuje cię do labiryntu. Musisz tu uciekać przed wpierw jednym, a potem drugim potworem. Biegnij przed siebie i uważaj na ślepe zaułki. Ostatecznie dobiegniesz do drzwi, które zamkną się tuż za tobą. Idź przed siebie.
Po kolejnej teleportacji rozejrzyj się. Znajdziesz drabinę prowadzącą na górę. Wejdź po niej. Na górze znajdziesz cztery obiekty wyglądające jak podłużne żarówki. Po użyciu wydają rezonujący dźwięk. Użyj wszystkich czterech.
Po dialogu zejdź po drabinie i wejdź do pomieszczenia z sercem. Wejdź w strumień światła.
Podążaj jedyną możliwą ścieżką. Gdy będziesz miał możliwość, naciśnij przycisk [1].