Mieszacz płynów | Solucja Amnesia A Machine for Pigs poradnik Amnesia: A Machine for Pigs
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Po odzyskaniu kontroli otwórz windę i wyjdź. Dostaniesz nowy wpis do dziennika (Sabotage!). Idź prosto, a potem schodami po prawej. Za fotelem znajdziesz zamknięte drzwi [1]. Nowy wpis do dziennika (Maintentance Access).
Zejdź po schodach. Po lewej zobaczysz maszynę. Trzeba dostarczyć jej odpowiednich komponentów w celu stworzenia środka do otworzenia drzwi na górze. Dostaniesz nowy wpis do dziennika (The Centrifuge). Masz do wyboru dwa przejścia. Wpierw idź tym z lewej, oznaczonym napisem Low Temperature Storage. Idź prosto. Po krótkiej scence oraz kolejnym ataku serca idź prosto.
Pociagnij za dźwignię obok beczki [1].
Maszyna wyrzuci z siebie pojemnik. Zanieś go do rury i umieść w pustym miejscu [1]. Przesuń wajhę [2] na pozycję on, a poczta pneumatyczna zaniesie go do pomieszczenia z maszyną mieszającą.
Otwórz drzwi i idź przed siebie. Gdy zobaczysz, że latarnia zaczyna migotać, biegnij przed siebie, bo zostaniesz zaatakowany przez potwora. Otwórz drzwi i wbiegnij do środka, a te zamkną się za tobą. Potwór nie przebije się przez nie.
Podejdź do rury poczty pneumatycznej. Wyciągnij z niej pojemnik z pierwszym składnikiem i umieść go w maszynie. Sprawdź wszystkie trzy możliwe miejsca, gra wybierze właściwe [1].
Idź przejściem oznaczonym Holding Pens. Idź przed siebie, aż dojdziesz do uchylonych drzwi obok windy towarowej. Otwórz je szerzej i idź dalej.
Wejdź po schodach i skręć w lewo. W kolejnym pomieszczeniu pojawi się potwór. Schowaj się i poczekaj, aż odejdzie. Zejdź po schodach, przejdź na koniec pomieszczenia i wejdź na górę po kolejnych schodach.
Po prawej stronie zauważysz ulatniająca się para. Mandus będzie kaszlał za każdym razem, gdy podejdziesz za blisko. Po lewej znajduje się rura poczty pneumatycznej oraz trzy sztuki poszukiwanego składnika. Poślij jeden z nich pocztą pneumatyczną, tak jak zrobiłeś to wcześniej (weź pojemnik [1], przenieść go do rury [2] i pociągnij za dźwignię [3]). Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, nie będziesz mógł umieścić kolejnego w rurze (pierwszy pojemnik znajdzie się w rurze, jeśli przesuniesz go wystarczająco blisko. Drugi nie zrobi tego).
Idź przejściem w lewo. Naprzeciw kraty zobaczysz drzwi. Otwórz je. Wrócisz do pomieszczenia z podwójnymi schodami, zepsutą windą oraz telefonem. Skieruj się do pomieszczenia z maszyną mieszającą. Po drodze, w sali z klatkami, znajduje się potwór. Omiń go albo przebiegnij przez pokój.
W pomieszczeniu z maszyną mieszającą wyjmij drugi składnik z rur poczty pneumatycznej i umieść go w maszynie. Z dwóch miejsc musisz wybrać to właściwe (gra automatycznie zablokuje pojemnik, kiedy twój wybór okaże się prawidłowy). Naciśnij przycisk po lewej.
Po chwili maszyna skończy pracę, a ty otrzymasz nową substancję oraz wpis do dziennika (A Heady Brew). Zanieść produkt mieszania do zamkniętych drzwi na górze, obok fotela dentystycznego i zbliż do kłódki (Mandus rozbije pojemnik, gdy będzie dostatecznie blisko). Następnie skieruj lampę na drzwi. Substancja przeżre zamek i przejście stanie otworem.
Idź dalej. Zejdź po drabinie (po najechaniu na nią pojawi się ikonka drabiny), a następnie wskocz w dziurę.