Rezydencja, część pierwsza | Solucja Amnesia A Machine for Pigs poradnik Amnesia: A Machine for Pigs
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Na początek czeka cię kilka cutscenek, zakończonych pojawieniem się nazwy gry. Po chwili zyskasz kontrolę nad postacią. Wyjdź przez jedyne drzwi.
Dowiadujesz się, że powinieneś znaleźć swoje dzieci (A Fever Dream). Po wyjściu z sypialni idź prosto i w prawo, a potem schodami na górę [1].
Będąc na górze skręć w prawo i idź do drzwi na końcu korytarza. Na suficie zobaczysz rączkę [1]. Pociągnij za nią. Wejdź po schodach na górę.
Skręć w prawo. Zobaczysz latarnię [1]. Weź ją.
Idź prosto i w lewo. Pociągnij skrzynię do tyłu. Jeśli wciąż będzie przeszkadzała, pchnij ją w zagłębienie w murze. Kucnij i wejdź w tunel. Blokującą drogę skrzynię odsuń na prawo.
Po wyjściu z tunełu zejdź schodami w dół, do olbrzymiego pomieszczenia. Nie przejmuj się drzwiami po drodze, wszystkie są zamknięte. Będąc na dole przejdź na koniec pomieszczenia. Po prawej znajdziesz jedyne możliwe do otworzenia drzwi [1].
Przejdź do końca kolejnego korytarza, do jedynych uchylonych drzwi. W środku podejdź do wiszących na ścianie karabinów i użyj wiszącego najniżej [1]. Przesuń go w górę. Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, usłyszysz dźwięk i otworzysz tajne przejście. Aktualizacja dziennika (The Weeping Rooms).
Idź korytarzem. Jeśli chcesz, użyj dźwigni po prawej dla zamknięcia tajnego przejścia. Dojdziesz do kolejnej dźwigni [1]. Przesuń ją, by otworzyć tajne przejście. Idź korytarzem w prawo. Jedyne niezablokowane drzwi zaprowadzą cię do kolejnego obszaru.