Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

America's Army: Special Forces - poradnik do gry

America's Army: Special Forces - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assault (3) | SF Recon | America's Army Special Forces poradnik America's Army: Special Forces

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Przejedźmy do zespołu beta.

Rozpoczynasz grę po przeciwnej stronie mapy też na drodze; generalnie zaprowadzi Cię ona na spawn zespołu Ralpha. Nie chodzi jednak o to, aby się po niej poruszać. W prawo też prowadzi droga, tylko że idąc nią dostaniesz się do punktu identyfikacji oznaczonego literą C - charlie. Możesz albo udać się w prawą stronę i spróbować przedostać do C albo iść prosto w stronę płonącej wieży a następnie skierować się do B, bądź w dalszej części wędrówki odbić w prawo i zaatakować C. Pierwszego rozwiązania nie polecałbym z uwagi na to, iż na drodze jesteś jak na patelni - odkryty i bez możliwości ukrycia się gdziekolwiek; jeżeli tylko wróg będzie obserwował drogę - a masz to jak w banku - i zauważy Cię pierwszego, to nie masz praktycznie żadnych szans na przeżycie. Jest jeszcze możliwość poruszania się w zasłonach dymnych, jednak posiadasz za mało granatów żeby zadymić chodź połowę drogi do C.

Drugim, zdecydowanie lepszym, wariantem jest skierowanie się zaraz na początku rundy w stronę płonącej wieży. Gdy już się pod nią znajdziesz musisz dobrze przyjrzeć się terenowi na wprost pustyni, okolicy szybów oraz obozu obrońców, a także drogi z lewej i pagórków rozciągających się poniżej. Nierzadko zdarza się, że mając M4 bądź SPR-a z tego miejsca da się powyciągać paru oponentów, gdyż jest to bardzo dobry punkt widokowy. Staraj się tam chodzić z kolegą z drużyny; wiadomo, nie możesz mieć oczu wszędzie a teren do sprawdzenia spod płonącej wieży jest naprawdę ogromny i nie ulega wątpliwości, że razem z kolegą będziecie się lepiej uzupełniać aniżeli w pojedynkę.

Płonąca wieża, jeden kilku charakterystycznych punktów odniesienia na mapie - Assault (3) | SF Recon | Americas Army Special Forces - Americas Army: Special Forces - poradnik do gry

Płonąca wieża, jeden kilku charakterystycznych punktów odniesienia na mapie.

Będąc w okolicach pagórków nad drogą zawsze sprawdzaj ową drogę, niejednokrotnie zdarzyło mi się, że któryś z obrońców wpadł na pomysł zajścia mnie od tylu i próbował przetransportować się tą właśnie drogą na moje tyły - Assault (3) | SF Recon | Americas Army Special Forces - Americas Army: Special Forces - poradnik do gry

Będąc w okolicach pagórków nad drogą zawsze sprawdzaj ową drogę, niejednokrotnie zdarzyło mi się, że któryś z obrońców wpadł na pomysł zajścia mnie od tylu i próbował przetransportować się tą właśnie drogą na moje tyły.

Zauważ, że na górnej płaszczyźnie mapy, na pustyni, masz doskonały widok na obóz i otaczające go tereny - Assault (3) | SF Recon | Americas Army Special Forces - Americas Army: Special Forces - poradnik do gry

Zauważ, że na górnej płaszczyźnie mapy, na pustyni, masz doskonały widok na obóz i otaczające go tereny. Jednak na takich odległościach wróg jest do praktycznie niezauważalny.