Assault (1) | SF Village | America's Army Special Forces poradnik America's Army: Special Forces
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Zaczynamy akcję na placu, wokół wznoszą się budowle, pełno jest też ruin; od razu obok spawnu masz możliwość wejścia do jednego z budynków i zaplątać się w labiryncie pokojów i przedpokojów... Zacznijmy może od tej prostszej drogi, postaram się poprowadzić Cię do punktu A. Zaraz po starcie rundy kierujesz się w prawo, przechodzisz przez bramę i dalej prosto; następnie w prawo wchodzisz do budynku, prosto możesz się dostać do C, w lewo idziesz do A, idziesz w prawo... dalej dochodzisz do pokoju z przewróconym stołem, tuż przed nim po prawej są schody prowadzące na górne piętro w tym budynku; jest to pierwsze strategicznie ważne miejsce, z niego masz możliwość obserwacji punktu A oraz placu razem z narożnikiem i wielkim lejem po wybuchu bomby. Niekiedy jest tak, że obrońcy raszuja i rzucają tutaj granaty; jak wyjdą za daleko, tzn. za róg budynku, to używając granatnika szybciutko wykańczasz takiego delikwenta. Wracamy teraz na dół i kierujemy się do wyjścia; mamy drogę prosto w lewo przez bramę, w lewo i w prawo po drabince do punktu A oraz w prawo po drabince do pomieszczeń okalających cały ten placyk. Kierujemy się albo prosto i w lewo do budynku, gdzie dalej w trzecim pomieszczeniu są schody na górę do punktu A bądź po drabince na górę i od góry przez okno dostajemy się do punktu A. Punkt A jest bardzo słabo i rzadko broniony, dlatego wystarczy zaledwie osłona jednego kolegi z drużyny, aby zrobić punkt A.
Miejsce startu drużyny atakującej. Na wprost znajdują się drzwi do budynku, dalej korytarzami dojdziemy do punktu C, natomiast w prawo i prosto do trasy na punkt A.
Narożnik, lej po bombie, daleko na wprost budynek z oknami, o którym pisałem, że jest dobrym punktem widokowym na biegnących obrońców z prawej strony i rzucających granaty tuż przed drzwi z budynku w tle. Na pierwszym planie budynek ze skrzyniami oznaczony jako punkt A.
Widok na okna punktu A od dołu, idąc dalej dochodzimy do pomieszczenia ze...
... schodami prowadzącymi do...
... punktu A. Na screenie skrzynie ze singerami. Czasami, jak nie ma obstawy, warto jest zadymić to pomieszczenie zanim zaczniesz fotografować broń.