Wymagania sprzętowe i inne technikalia. Wszystko o The Division 2 - data premiery, beta, gameplay
Spis treści
Wymagania sprzętowe i inne technikalia
Tom Clancy’s The Division 2 wykorzystuje technologię Snowdrop Engine, która napędzała pierwszą część serii. Gra robi użytek z unikalnych możliwości Xboksa One X oraz PlayStation 4 Pro. Poniżej czekają natomiast jej wymagania sprzętowe – co ciekawe, gra została zoptymalizowana na tyle dobrze, że na komfortową rozgrywkę mogą liczyć nawet posiadacze kart graficznych Intel HD Graphics 630 (przy najniższych detalach i rozdzielczości 720p tytuł działa w okolicy trzydziestu klatek na sekundę).
Epic Games Store, Uplay i nieobecność na Steam
Na komputerach osobistych tytuł można nabyć wyłącznie na platformach Epic Games Store oraz Uplay; gra nie jest dostępna na Steamie. Ponadto od 15 marca omawianej pozycji nie można nabyć również w niezależnych sklepach cyfrowych, podobnie jak dodatkowej zawartości ani przepustki sezonowej.
Minimalne wymagania sprzętowe (30 FPS w 1080p)
System operacyjny: | Windows 7 / 8 / 10 |
Procesor: | AMD FX-6350 / Intel Core i5-2500K lub lepszy |
Karta grafiki: | AMD Radeon R9 270 / Nvidia GeForce GTX 670 lub lepsza ( 2 GB VRAM) |
Pamięć RAM: | 8 GB |
Wersja DirectX: | DirectX 11 / 12 |
Zalecane wymagania sprzętowe (60 FPS w 1080p)
System operacyjny: | Windows 7 / 8 / 10 |
Procesor: | AMD Ryzen 5 1500X / Intel Core I7-4790 lub lepszy (4 GB VRAM) |
Karta grafiki: | AMD RX 480 / Nvidia GeForce GTX 970 lub lepsza |
Pamięć RAM: | 8 GB |
Wersja DirectX: | DirectX 11 / 12 |
Warto jeszcze zauważyć, że zainstalowana i w pełni zaktualizowana gra w dniu premiery zajmuje na komputerach osobistych i Xboksie One od 48 do 52 gigabajtów; edycja na PlayStation 4 waży natomiast znacznie więcej, bo od 90 do 100 gigabajtów.
Beta-testy
Gracze chcący sprawdzić Tom Clancy's The Division 2 przed premierą mogli zapisać się do beta-testów, które odbyły się od 7 do 11 lutego. By tego dokonać, należało przejść pod ten adres lub złożyć preorder na omawiany tytuł. Otwarte testy rozpoczęły się natomiast 1 marca i trwały przez pięć dni. Ich uczestnicy mogli liczyć na nagrody w postaci skórki na broń (DC Patriot Weapon Skin) i specjalnego Trofeum (Capitol Hill Backpack Trophy). Ponadto ukończenie wprowadzenia do Strefy Mroku zapewniało jeszcze jedno trofeum (Supply Crate Backpack Trophy), a przejście wyzwania Invaded z fazy „endgame” gwarantowało naszywkę na ramię bohatera (Capitol Hill Arm Patch).
W wersji beta deweloperzy udostępnili główne misje, które można było ukończyć na trzech poziomach trudności (Story, Normal oraz Hard), zadania poboczne i kilka aktywności opcjonalnych, a także jedną ze Stref Mroku oraz tryb Skirmish. Poza tym gracze mogli sprawdzić zawartość z fazy „endgame” w postaci jednego najazdu oraz trzech specjalizacji.