The Making of Doom III - recenzja książki
Steven L. Kent to weteran dziennikarstwa, od lat zajmujący się elektroniczną rozrywką. W albumie swojego autorstwa – „The Making of Doom 3” – szczegółowo opisał rozmaite fakty dotyczące procesu tworzenia wydanej w sierpniu 2004 roku gry.
Kiedy w 2003 roku ukazała się książka Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture, wydawało się, że entuzjaści produktów id Software otrzymali kompletne podsumowanie dorobku programistów z Teksasu. I tak w istocie było. Publikacja dokładnie omawiała początki Johna Romero i Johna Carmacka w branży gier video oraz wszystkie ważne tytuły, jakie ukazały się w tamtych czasach, z nieśmiertelnym Doomem na czele. Mimo to, David Kushner nie mógł z oczywistych względów zająć się najnowszą odsłoną serii. Zaległości postanowiono nadrobić w drugiej książce, której powstanie spadło na barki Stevena Kenta oraz wydawnictwa McGraw-Hill/Osborne.
Steven L. Kent to weteran dziennikarstwa, od lat zajmujący się elektroniczną rozrywką. Ów jegomość pisał o grach m.in. dla Chicago Tribune, USA Today, Japan Times, uczestniczył w licznych programach radiowych oraz telewizyjnych. Z jego olbrzymiej wiedzy skorzystali autorzy popularnych encyklopedii Encarta oraz Americana. Kent jest również autorem licznych fachowych publikacji, spośród których największym uznaniem cieszy się książka The Ultimate History of Video Games – jak sama nazwa wskazuje – traktująca o historii gier.