autor: Jacek Winkler
Efekty wolumetryczne, teselacja, wygładzanie krawędzi. Jak działa Red Dead Redemption 2 na PC za 3000 zł?
Spis treści
Efekty wolumetryczne, teselacja, wygładzanie krawędzi
Ku mojemu zaskoczeniu, ustawienia dotyczące wolumetrycznych efektów w RDR2, nie objawiają się takimi spadkami wydajności jak w przypadku innych gier, na przykład Assassin’s Creed: Odyssey. Wpływają one na mgłę, dym z ogniska oraz chmury. Biorąc pod uwagę jak niewiele zmienia to ustawienie, zalecam średni poziom szczegółów. Nie pozbywasz się w takim wypadku mgły z miejsc, w których powinna ona być, tak jak w przypadku ustawienia niskiego. Do tego wygląda to ciągle nieźle i dodaje kilka klatek na sekundę w porównaniu do ultra.
Po lewej wolumetryczne ultra, po prawej średnie
Kilkunastominutowe wpatrywanie się w obiekty generujące efekty cząsteczkowe nie pomogło w rozpracowaniu kolejnego ustawienia, czyli jakości cząsteczek. Ja nie zauważam żadnej różnicy pomiędzy ustawieniem niskim, a ultra.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie