gamescom 2010 w pigułce
Targi gamescom 2010 już za nami, choć jeszcze nie zakończyliśmy publikacji wszystkich materiałów, to w sam raz na weekend przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych zapowiedzi.
Spis treści
Tegoroczna edycja kolońskich targów gamescom należała do udanych. Choć zabrakło spektakularnych zapowiedzi i tytułów o których wcześniej nie słyszeliśmy, to takiej liczby świetnych tytułów pokazanych w tak krótkim czasie dawno w Europie nie było. Spieszymy więc Wam z pomocą, gromadząc w jednym miejscu wszystkie spisane przez nas wrażenia. Oto alfabetyczna lista dwudziestu siedmiu gier, z którymi zdołaliśmy spędzić nieco czasu na targach. To jeszcze nie koniec, na początku przyszłego tygodnia opublikujemy jeszcze zapowiedzi gier Brink, Castlevania: Lords of Shadow, Dungeons, Stronghold 3 oraz F3AR.
Ponadto, jak co roku, przygotowaliśmy dla Was specjalny targowy serwis, gdzie zebraliśmy wszystkie materiały związane z targami gamescom. Zapraszamy też do serwisu tvgry.pl, w którym znajdziecie blisko 40 filmów prostko z Kolonii.
Age of Empires Online
„Stylistyka nowego Age of Empires wydaje się wskazywać na to, że otrzymujemy mniej poważną grę dla młodszych graczy. Zdaniem twórców taka sytuacja nie ma miejsca, bowiem w dalszym ciągu będzie to rozbudowana produkcja, która w prostej linii kontynuuje pomysły z poprzednich części serii. Trudno powiedzieć, na ile tak się stanie, bo choć prezentacja wiele wyjaśniała, to chcielibyśmy wypróbować też pewne rozwiązania w praktyce.” |
Arcania: Gothic 4
„Nakarmieni nowym Dragon Age, Wiedźminem i trzecim Fable`em podeszliśmy do Arcanii z wielkim optymizmem. Kontynuacja tak popularnej w Polsce serii kusi przecież już samą perspektywą spotkania ze znajomymi postaciami, nie wspominając o zaprojektowanym z rozmachem świecie czy wciągającej z każdym rozdziałem fabule. Niestety, gameplay Gothica 4 wciąż najeżony jest błędami, więc jeśli autorzy nie zdążą z poprawkami, fani znów dostaną zabugowany produkt.” |
Assassin's Creed: Brotherhood
„Kontynuacja przygód Ezio nie będzie rewolucją, a po prostu rozwinięciem bardzo dobrej formuły, z której – miejmy nadzieję – twórcy wyeliminują błędy. Nowe pomysły wydają się świetne, chociaż wypada sprawdzić, czy autorzy wykorzystają ich potencjał (w końcu zarządzanie willą w „dwójce” było pewnym rozczarowaniem). Na pewno jest jeszcze kilka niespodzianek w zanadrzu, oczywiście oprócz oczekiwanej rozgrywki sieciowej.” |