autor: Radosław Grabowski
Żywe trupy zaatakują w Left 4 Dead
O nadchodzącej grze, tworzonej przez autorów Counter-Strike: Condition Zero, słyszeliśmy już w marcu ubiegłego roku. Przed niespełna dwoma miesiącami dowiedzieliśmy się, że nadchodzące pecetowe dzieło firmy Turtle Rock Studios nosi nazwę Left 4 Dead. Natomiast dziś możemy wreszcie przedstawić Szanownym Czytelnikom szczegółowe informacje tekstowo-graficzne na niniejszy temat.
O nadchodzącej grze, tworzonej przez autorów Counter-Strike: Condition Zero, słyszeliśmy już w marcu ubiegłego roku. Przed niespełna dwoma miesiącami dowiedzieliśmy się, że nadchodzące pecetowe dzieło firmy Turtle Rock Studios nosi nazwę Left 4 Dead. Natomiast dziś możemy wreszcie przedstawić Szanownym Czytelnikom szczegółowe informacje tekstowo-graficzne na niniejszy temat.
Omawiana gra należeć będzie do gatunku FPS i bazować ma na silniku Source, dostarczonym przez Valve Software. Developerzy chcą uczynić trzonem zabawy wspólną walkę czterech osób z przerażającymi nieumarłymi. Poszczególnymi członkami bohaterskiego kwartetu pokierują żywi gracze, aczkolwiek trzech z nich będzie mogła zastąpić zaawansowana Sztuczna Inteligencja.
Do naszej dyspozycji oddane zostaną cztery obszerne scenariusze, składające się łącznie z mniej więcej dwudziestu etapów. Walka z hordami żywych trupów toczyć się będzie na terenie zurbanizowanym, czyli m.in. w tunelach, na dachach wieżowców i w gąszczu miejskich ulic. Poniżej prezentujemy kilka przykładowych zrzutów ekranowych.