autor: Maciej Śliwiński
Znamy wymagania sprzętowe Cities XL
Poznaliśmy wymagania sprzętowe Cities XL, projektu opracowanego przez francuskie studio Monte Cristo, który kilka dni temu wkroczył w fazę beta testów.
Poznaliśmy wymagania sprzętowe Cities XL, projektu opracowanego przez francuskie studio Monte Cristo, który kilka dni temu wkroczył w fazę beta testów.
Cities XL to gra, która swoimi założeniami nawiązuje do tak popularnych produkcji, jak seria Sims czy SimsCity. Aby zbudować swoje wymarzone miasto, trzeba będzie posiadać następującą konfigurację sprzętową:
Wymagania minimalne:
- Procesor: Intel Pentium 4 2.5 GHz lub AMD o takiej samej mocy lub wyższej,
- Pamięć RAM: 1 GB (XP), 1.5 GB (Vista),
- Karta grafiki: nVidia GeForce 6600GT / ATI Radeon X1600 lub wyższe (minimum 256 MB pamięci na karcie).
Wymagania zalecane:
- Procesor: Intel Core 2 lub wyższy,
- Pamięć RAM: 1.5 GB (XP), 2 GB (Vista),
- Karta grafiki: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3850 lub wyższe (minimum 512 MB pamięci na karcie).
Dodatkowo nasz komputer powinien posiadać: kartę dźwiękową zgodną z DirectX, napęd DVD o minimalnej prędkości 2x, 8 GB wolnego miejsca na dysku oraz pracować na systemie Windows XP z Service Pack 3 lub Windows Vista z Service Pack 1.
W grze stworzymy miasta przypominające wyglądem prawdziwe miejscowości europejskie, amerykańskie i inne. Tytuł studia Monte Cristo to nie tylko strona wizualna, ale i rozbudowany system struktury mieszkańców. Firma pracująca nad grą wprowadzi również rozbudowany, płatny tryb multiplayer, dzięki któremu gracze będą mogli zaludniać i zabudowywać kilka połączonych ekonomią planet. Premiera gry planowana jest na początek września tego roku. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie Cities XL.