autor: Artur Nowak
Znamy minimalne wymagania Call of Duty: World at War
Graczom, którym spędzają sen z powiek wymagania sprzętowe najnowszej odsłony Call of Duty, o podtytule World at War uspokajamy. Jak wiadomo, gra tworzona jest na dobrze znanym silniku z czwartej części, który poza generowaniem pięknej grafiki i efektów, cechował się niskimi wymaganiami. Z opublikowanej przez Treyarch specyfikacji wynika, że są one nieznacznie większe od tych z Call of Duty 4.
Graczom, którym spędzają sen z powiek wymagania sprzętowe najnowszej odsłony Call of Duty , o podtytule World at War uspokajamy. Jak wiadomo, gra tworzona jest na dobrze znanym silniku z czwartej części, który poza generowaniem pięknej grafiki i efektów, cechował się niskimi wymaganiami. Z opublikowanych przez Treyarch specyfikacji wynika, że są one nieznacznie większe od tych z Call of Duty 4.
- Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3 GHz lub lepszy,
- Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca,
- Pamięć: 512 MB RAM (XP) 1 GB RAM (VISTA),
- Karta graficzna: 256 MB nVidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT lub lepsza, wsparcie dla technologii Shader 3.0.
Są to oczywiście minimalne wymagania, na razie producent nie podał rekomendowanych. Gra zadebiutuje jeszcze w tym roku, w wersjach na platformy: PC, Xbox 360, PS3 oraz Wii. Po więcej informacji na jej temat odsyłamy Was do naszej encyklopedii.