Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 stycznia 2006, 09:30

Znamy datę premiery gry Hearts of Iron II: Doomsday

Firma Paradox Interactive opublikowała wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowała o dacie premiery dodatku do gry Hearts of Iron II, o nazwie Doomsday.

Firma Paradox Interactive opublikowała wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowała o dacie premiery dodatku do gry Hearts of Iron II, o nazwie Doomsday. Program trafi na rynek 4 kwietnia bieżącego roku i zadebiutuje równocześnie w Stanach Zjednoczonych i Europie. Podstawowa wersja gry została wydana w naszym kraju dzięki staraniom polskiego oddziału Cenegi. Czy podobnie będzie ze wspomnianym dodatkiem, tego na razie nie wiadomo.

Doomsday to podtytuł rozszerzenia do Hearts of Iron 2 - drugiej części jednej z najlepszych strategii w historii, poruszających temat burzliwych dziejów II wojny światowej. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, ów dodatek jest w pełni samodzielną produkcją. Na Hearts of Iron II: Doomsday składają się: materiał z oryginalnej gry plus wprowadzane nowości.

Opisywany add-on przedłuża realia wirtualnych zmagań aż do 1953 roku (pojawiają się tutaj nowe misje w stylu konfliktu w Izraelu). W Doomsday zaimplementowano również całkowicie alternatywny scenariusz II wojny światowej, który pozwala na sprawdzenie jak wyglądałby porządek na naszym globie, gdyby działania militarne potoczyły się inaczej, niż znamy to z kart podręczników do historii. Ponadto, twórcy programu oddali grającym bardziej rozbudowane drzewko rozwoju technologicznego (w czasie wyścigu zbrojeń możemy konstruować różne rodzaje broni, w tym atomowej, wynajdujemy śmigłowce bojowe etc.), a także możliwość regularnego kupowania patentów na nowe uzbrojenie od swoich sojuszników.

Więcej informacji na temat Hearts of Iron II: Doomsday znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej