autor: Artur Falkowski
Zapowiedziano tryb skradania w Two Worlds
Wraz ze zbliżającą się datą premiery gry cRPG Two Worlds, twórcy z polskiego studia Reality Pump ujawniają kolejne elementy rozgrywki, które znajdą się w ich produkcji. Ostatnio poinformowali nas o rozbudowanym systemie alchemii, tym razem postanowili opowiedzieć o możliwości ukradkowego eliminowania wrogów.
Wraz ze zbliżającą się datą premiery gry cRPG Two Worlds, twórcy z polskiego studia Reality Pump ujawniają kolejne elementy rozgrywki, które znajdą się w ich produkcji. Ostatnio poinformowali nas o rozbudowanym systemie alchemii, tym razem postanowili opowiedzieć o możliwości ukradkowego eliminowania wrogów.
W każdej chwili gry będziemy mogli przełączyć się w tryb skradania. Od tej chwili nasza postać będzie starała się poruszać możliwie bezszelestnie, wykorzystując zacienione miejsca jako kryjówkę. W momencie, gdy niezauważeni zbliżymy się do naszej ofiary, będziemy mogli wyeliminować ją na dobre, albo, jeżeli nie chcemy mordować, po prostu okraść.
To, jak będziemy sobie radzić podczas skradania, będzie symbolizowane za pomocą wizerunku oka wyświetlonego nad głową przeciwnika. W zależności od tego, czy uda nam się prześlizgnąć nie wzbudzając podejrzenia ofiary, oko przyjmie barwę od zielonej po czerwoną, która będzie oznaczać, że nie powiodło się nam i trzeba będzie przygotować się na bezpośredni atak.
To, czy uda nam się zakraść niepostrzeżenie do danej postaci, zależeć będzie nie tylko od umiejętności bohatera, lecz także od warunków otoczenia: oświetlenia, ilości miejsc, w których można się skryć itd.
Przypominamy, że premiera gry Two Worlds odbędzie się w maju. Produkcja przygotowywana jest z myślą o komputerach PC oraz konsoli X360. Więcej informacji na jej temat znaleźć można na łamach naszej encyklopedii.